Stomatolog Jel Berg kaže da postoji još jedan razlog zašto biste često trebali uživati u siru. Prema njegovim riječima, ova namirnica itekako doprinosi zdravlju zuba.

- Sir je prijatelj oralnog zdravlja iz nekoliko razloga. Prije svega, ima malo ugljikohidrata, a to znači da otežava bakterijama u ustima da pretvaraju ugljikohidrate u šećer, pa u kiselinu, a ovo posljednje može utjecati na pojavu karijesa. Ali ni to nije sve. Sir može pomoći kod održavanja pH balansa u ustima, posebno kada se javlja jača kiselost. Tada stvaranje karijesa i propadanje zuba odvija se velikom brzinom - dodaje stomatolog, piše wellandgood.com.

Još je jedna važna stvar u pitanju, a to je činjenica da sir sadrži puno kalcija, minerala koji je važan za razvoj i zdravlje kostiju i zuba. Utvrđen dnevni adekvatni unos kalcija za odrasle je 800 – 1.000 mg.

Kalcij možete naći u puno veganske hrane, poptu tofua, kelja i badema, sir ipak sadrži malo više ovog nutrijeta. Naime, jedna porcija sira daje oko 204 mg kalcija.

Koju vrstu izabrati

Dr. Berg savjetuje da izaberete onaj najmanje procesuiran poput zrnastog sira, riccote, mascarponea ili mozzarele.

No, stomatolog napominje kako ne trebate biti strogi kod izbora ove namirnice, ako baš volite određenu vrstu sira, slobodno ga jedite.

Izvor: Faktor/wellandgood.com