Sezona trešanja je u punom jeku. Sigurni smo da je malo onih koji ne vole ove ljetne krasotice, a brojne su činjenice vezane za omiljeno voće u toplim danima zbog kojih ćete ga voljeti još više.

Trešnja je, naime, jedna od omiljenih ljetnjih poslastica sa visokim sadržajem hranljivih sastojaka, koja donosi izuzetne pogodnosti za tijelo. Njihovim čestim konzumiranjem ne morate brinuti o ljepoti figure. Naime, šoljica trešanja sadrži 90 kalorija, tako da u njenim slasnim plodovima možete uživati bez ograničenja. Kada govorimo o korisnim supstancama, trešnje sadrže mnogo vitamina A, B1, B2, E, PP i dovoljnu količinu elemenata u tragovima: fluor, kalcij i magnezij, fosfor, gvožđe, jod, bakar i druge.

Možda niste znali da trešnje poboljšavaju pamćenje. Slatke trešnje, posebno one tamne, izvor su antocijanina, supstance koja pospješuje pamćenje. Također, u trešnjama se nalaze polifenoli koji usporavaju starenje mozga.

Trešnje pomažu kod kožnih bolesti. Nije tajna da se osip pojavljuje zbog kontaminacije organizma toksinima, a korisne osobine trešanja zauzvrat čiste tijelo od svih vrsta otrova. Čest problem nedostatka sna možete riješiti trešnjama. Zbog značajne količine melatonina koji reguliše cikluse spavanja i pomaže u liječenju nesanice, oslobodit ćete se nedostatka sna. Pojedite šaku trešanja sat vremena prije spavanja i uvjerite se sami!

Omiljeni crveni plodovi smanjuju rizik od srčanih oboljenja zbog sadržaja antocijana, koji im daje crvenu boju. On pomaže u aktiviranju gena koji su odgovorni za metabolizam masti i glukoze, što vam omogućava kontrolu šećera u krvi i nivoa holesterola. Trešnje promovišu i gubitak težine. Ovo niskokalorično voće gotovo se sastoji od vode. Trešnje ne samo da pomažu da duže ostanete siti, već i ubrzavaju metabolizam zahvaljujući vitaminima grupe B.