U okviru dječijeg programa lojalnosti „Zvjerići 2“, Konzum i
Mercator su donirali 12.167 KM Udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“. Ova
značajna novčana sredstva su prikupljena kroz društveno-odgovorni segment programa,
gdje je dio prihoda od svakog prodatog plišanog Zvjerića bio namijenjen
donaciji. Program je realizovan u Konzum i Mercator prodajnim objektima u
periodu od 26.08. do 03.11.2024. godine.
“Jako nas veseli primijetiti da je Konzumov i Mercatorov dječiji
program lojalnosti omiljeni u bh. društvenoj zajednici, te da pored toga ima
human karakter. Hvala Konzumu i Mercatoru kao i našim sugrađanima što su nas
podržali i kroz ovaj projekat, te omogućili da na ovaj način obezbijedimo dio
sredstava za naš program psihosocijalne podrške za djecu i roditelje” – izjavio je Fikret Kubat, predsjednik
Udruženja “Srce za djecu oboljelu od raka”.
Već šestu godinu zaredom, u Konzum i Mercator prodajnim objektima
se uspješno realizuje ovakav vid programa lojalnosti, koji je postao njihov
zaštitni znak. Potražnja za plišancima neprestano raste, a ove godine prodato
je više od 120.000 plišanih igračaka.
„Izuzetno smo sretni što svake
godine uspijevamo osigurati značajnu podršku mališanima u njihovoj borbi za
ozdravljenje. Udruženje „Srce za djecu oboljelu od raka“ je naš dugogodišnji
partner u društveno-odgovornim projektima i uvijek ćemo biti tu da im pomognemo
u skladu sa našim mogućnostima. Naša posjeta Roditeljskoj kući bila je prilika
da mališanima unesemo malo radosti u svakodnevnicu. Posebnu zahvalnost upućujemo svim našim
kupcima, koji su kroz podršku ovom programu omogućili da zajednički
doprinesemo radu Udruženja i njihovoj plemenitoj misiji“ - izjavio
je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga kompanije Konzum,
koja upravlja brendovima Konzum i Mercator na tržištu BiH.
U drugoj sezoni programa „Zvjerići 2“, djeca su uživala u plišanim
igračkama koje predstavljaju životinje iz naših rijeka, šuma i jezera. Projekat
je bio osmišljen tako da kroz igru i zabavu podstakne svijest o važnosti
boravka na otvorenom, uz dodatno upoznavanje mališana s lokalnim životinjskim
vrstama.
Podsjećamo, kroz prethodne programe lojalnosti „Zvjerići 1“, „Zdravoljupci
1 i 2“, „Morsovci“ i „Zumići“, donirana su značajna sredstva za pomoć oboljelim
mališanima. Društveno-odgovorno poslovanje s posebnim fokusom na djecu jedan je
od ključnih prioriteta Konzuma i Mercatora, te će se ove aktivnosti nastaviti i
u budućnosti.