U sklopu svoje društveno
odgovorne misije, i ove godine Amko marketi zajedno sa svojim kupcima
nastavljaju s kampanjom „Podijeli ljubav“, čiji je cilj podizanje svijesti o
važnosti inkluzije i podrške osobama s Down sindromom.
U okviru kampanje
„Podijeli ljubav“, svi kupci posebne kolekcije rasparenih čarapa u Amko
marketima mogu biti dio humane misije, jer će sredstva prikupljena prodajom
ovih čarapa biti donirana Udruženju „Život sa Down sindromom“ za podršku osobama s Down sindromom. Prodaja
počinje danas, neposredno prije obilježavanja Svjetskog dana osoba s Down
sindromom, koji se obilježava 21. marta.
Ne dijeli ljude, podijeli ljubav
„Ova kampanja ima
za cilj ne samo da pruži finansijsku podršku, već i da podstakne razgovor o
jednakim mogućnostima i prihvatanju različitosti. „Ne dijeli ljude, podijeli
ljubav“ – ova jednostavna, a tako snažna poruka naš je poziv na akciju, jer
ljubav nije samo osjećaj, već i djelovanje. U ovim izazovnim vremenima, možemo
učiniti dobro djelo ako se samo malo osvrnemo oko sebe i pomognemo onima koji
su najranjiviji u društvu. Osobe s Down sindromom nas uče beskompromisnoj
ljubavi, prihvatanju i hrabrosti. Njihova snaga ne leži u fizičkoj moći, već u
toplini srca i nesebičnosti“, kazala nam je Minela Durmo direktor marketinga
Amko komerca.
Jedan od
prepoznatljivih simbola Svjetskog dana osoba s Down sindromom su rasparene
čarape – simbol različitosti i jedinstvenosti svake osobe. U sklopu kampanje,
Amko marketi će u prodaju pustiti posebne čarape sa snažnim porukama:
„Različiti, a jednaki u srcu“, „Razumijevanje mijenja svijet“, „Različiti
cvjetovi čine vrt ljepšim“, „Heroji nose osmijehe“. Kupovinom ovih čarapa,
svaki kupac postaje dio misije ljubavi i podrške.
Kako možete podržati kampanju?
Kupovinom
rasparenih čarapa u Amko marketima od 17. marta, svi građani mogu dati svoj
doprinos ovoj priči. „Naš cilj je ne samo prikupiti sredstva za pomoć, već i
podstaći ljude da razmišljaju o inkluziji i važnosti podrške osobama s Down
sindromom. Vjerujemo da kroz male geste, poput nošenja rasparenih čarapa,
možemo poslati veliku poruku ljubavi i razumijevanja“, istakla je Durmo.
Čarape su dostupne
u većim Amko marketima od 17. marta. Podrži kampanju i ne dijeli ljude
– podijeli ljubav!