Roden, čije se ime veže uz
kampanje za legende poput Eltona Johna, Lady Gage i Mariah Carey, te strateške
projekte za Premier League, UFC, O2 Telefonicu i Muzej Victoria & Albert,
bit će jedno od glavnih imena ovogodišnjeg okupljanja digitalnih profesionalaca,
kreatora i brendova.
Kao savjetnica i trenerica za
Googleov program digitalne transformacije, te stručnjakinja za sadržaj,
angažman publike i AI strategije, Katie donosi najnovije uvide u svijet
digitalnog marketinga i komunikacija, a svi koji osiguraju svoje prisustvo ovom
događaju imat će priliku uživo čuti o kompanjama na kojima je radila, ali i
poslušati neke korisne savjete.
Social Media Summit ove godine
okupit će preko 80 ,kako domaćih, tako ir egionalnih, influensera, a publika će
uživo birati Influensera godine, čineći ovaj događaj ne samo edukativnim, već i
interaktivnim spektaklom koji se ne propušta. Bit će to mjesto na kojem će se
razmjenjivati ideje, inspirisati neke nove kampanje, te graditi saradnje i
stvarati neki novi trendovi. Kroz pažljivo kreiran program predavanja, panel
diskusija i radionica, posjetioci će imati priliku da zavire u budućnost
komunikacije i nauče kako se istaknuti u sve bučnijem online prostoru.

Ovogodišnje teme odgovaraju
ključnim izazovima i prilikama digitalne industrije danas. Fokus će biti na
ulozi umjetne inteligencije u kreiranju sadržaja i njenom utjecaju na
autentičnost, native oglašavanju koje ne „upada u oko“, već se prirodno uklapa
u feed, izazovima greenwashinga u influencer marketingu i odgovornosti kreatora
sadržaja, naprednoj analitici i mjerljivosti digitalnih kampanja, usponu
vertikalnog sadržaja i novih formi storytellinga koje oblikuju novu generaciju.
Posebnu pažnju i ove godine
privlače dvije važne nagrade. Jedna je Digital Cup Awards – prestižno priznanje
za kompanije i kampanje koje su postavile nove standarde u digitalnom
marketingu, koje su postigle impresivne rezultate ili ostavile trag na industriju.
Iako je ostalo veoma malo mjesta,
prijave za Digital Cup još uvijek su otvorene, a prijaviti se mogu kampanje
koje su realizovane u periodu od 1. januara 2024. do 31. marta 2025. godine.
Prijave se vrše isključivo elektronski putem formulara na web stranici
www.socialmediasummit.ba.
Druga nagrada je Influencer
Awards – nagrada koja slavi autentičnost, relevantnost i utjecaj influensera
širom regije. Tako će biti dodijeljene nagrade u pet kategorija: beauty,
fashion & lifestyle, travel, parenting, comedy i food, uz posebnu nagradu
za Regionalnog influensera godine, koju će birati publika među nominiranima iz
pet zemalja.
Broj mjesta je ograničen, a interes veliki.
Stoga, svi koji žele biti dio ovog okupljanja svoje mjesto moraju osigurati na
vrijeme putem web stranice
www.socialmediasummit.ba,
a za dodatne informacije potrebno je kontaktirati organizatora događaja –
marketinšku agenciju Altermedia, na mail
[email protected]