Kazali su to za Faktor iz ovog preduzeća, nakon što se u javnosti pojavila informacija da se ukida gotovinsko plaćanje računa za električnu energiju.

- Obavještavamo javnost da su u skladu s globalnim trendovima započete aktivnosti u okviru digitalne transformacije poslovanja, uključujući i reformu sistema naplate računa za električnu energiju. Ipak, vodeći računa o kupcima koji još nisu spremni za elektronsku komunikaciju i plaćanja, u svim mjestima gdje je rad naplatnih šaltera obustavljen, omogućeno je plaćanje bez provizije u lokalnim poslovnicama BH Pošte i ta praksa će se nastaviti i u narednom periodu – navode iz Službe za komunikacije Elektroprivrede.

Ističu kako troškove provizije plaćanja u BH Pošti umjesto kupaca preuzima Elektroprivreda BiH, čime "pruža zaštitu kupcima koji nisu u mogućnosti pristupiti elektronskoj naplati. Detaljne informacije o lokacijama (gradovi i općine) u kojima je plaćanje moguće izvršiti na šalterima BH Pošte, a bez provizije, dostupne su na portalu Elektroprivrede BiH".

- S druge strane, za kupce kojima više odgovara elektronska komunikacija, omogućeno je kreiranje korisničkog naloga putem portala Elektroprivrede BiH koji pruža opciju pregleda računa, pregleda potrošnje, registraciju na e-usluge poput elektronske dostave računa (e-račun), SMS uvid u stanje računa, te obavještenja o planskim isključenjima – pojašnjavaju.

Kažu da se u okviru procesa digitalne transformacije JP Elektroprivreda BiH razvija veći broj uslužnih servisa koje preporučuje kupcima za korištenje jer omogućavaju lakše, brže i jednostavnije plaćanje računa uz manje troškove.

- U saradnji sa pojedinim komercijalnim bankama omogućeno je e-plaćanje, a u narednom periodu očekuje se i aktiviranje usluge besgotovinskog plaćanje putem mobilnih aplikacija HuHu i OPA, o čemu će kupci biti blagovremeno obavješteni – zaključuju iz Elektroprivrede.