Potrošači u BiH upućuju sve veći broj žalbi

objavljeno: 13.03.2018. u 14:36

Potrošači u Bosni i Hercegovinu upućuju sve veći broj žalbi na, uglavnom, ekonomske usluge - kazao je ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko Šarović nakon sjednice Vijeća za zaštitu potrošača BiH.

Sjednica je održana u povodu Svjetskog dana prava potrošača, a Šarović je novinarima rekao da se broj prigovora sve više povećava.

- Ovo je alarm za cijelo društvo da se zaštita potrošača mora podići na viši nivo - istakao je Šarović.

Podsjetio je da je zakon u ovoj oblasti ranije donesen, ali da je bez obzira na to uporište, stanje zaštite potrošača nezadovoljavajuće. 

Naglasio je da je potrebna radikalna promjena da bi se zaštita potrošača u BiH barem približavala standardima Evropske unije.

- Zakon o zaštiti potrošača koji smo donijeli prije 12 godina je jedan od prvih reformskih zakona u BiH - podsjetio je Šarović.

Predsjednik Udruženja ''Futura'' koje se bavi zaštitom potrošača, Marin Bago, istakao je da se mora poboljšati pozicija potrošača u svim sektorima, jer se radi o dimaničnoj oblasti.

- Potrošači postaju sve svjesniji svojih prava i to im se mora omogućiti - kazao je Bago.

Istakao je i problem različitih prava u dva bh. entiteta zbog zakona koji se godinama nije prilagođavao. Dodao je da se postojeći zakon mora poboljšati, a da je na današnjoj sjednici izražena volja za tim korakom.

Svjetski dan prava potrošača u svijetu se obilježava 35 godina na 15. mart, a u BiH od donošenja zakonskog okvira od 2006. godine.