open-navfaktor-logo
search
"Zavjetovali" se na šutnju
RAK i ombudsmani čekaju reakciju iz Telemacha, korisnici pišu žalbe, raskidaju ugovore
Drami koju je Telemach izazvao na kraju prošle godine ukinuvši kanale iz Arena Sport paketa ne nazire se kraj.
15.01.2021. u 13:56
get url
text

Nezadovoljni korisnici pišu žalbe Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, koja, s obzirom na to da se Telemach "brani" šutnjom, nisu mogli mnogo napraviti osim podsjetiti ih na njihova prava i uputiti im pravne savjete šta trebaju učiniti u nezavidnoj situaciji u kojoj su se našli.

Naime, Telemach nikada nije odgovorio na upit za razgovor o rješenju problema Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, što nam je potvrdio ombudsman Saša Marić, osim što su mu saopćenjem preko medija poručili da "prestane s negativnom kampanjom i pritiskom na njihove korisnike".

Naveli su i kako ombudsman nije našao za shodno da javno reaguje, niti je imao bilo kakve primjedbe na postupanje m:tel-a, a ponajmanje nije upućivao javne pozive i davao instrukcije pretplatnicima tih operatera kako da raskinu ugovor.

- Za m:tel nismo dobili nijednu žalbu, za Telemach konstantno pristižu. Nama se potrošači javljaju da su raskinuli ugovore, neki su uspjeli promijeniti cijene paketa, ali i da im odbijaju sve. Čekat ćemo reakciju RAK-a pa ćemo vidjeti šta dalje – kazao je Marić.

Ali reakcije danas vjerovatno neće biti. Zapravo, kako su nam kazali iz Regulatorne agencije za komunikacije Bosne i Hercegovine (RAKBiH), rok da se Telemach izjasni je danas do kraja dana, nakon čega će, odgovorili ili ne, izaći sa saopćenjem u javnost.

Nažalost, odgovore od Telemacha nikada nije dobila ni naša redakcija, iako smo pitanja po njihovim instrukcijama poslali mailom prije više od deset dana.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.