Nezadovoljni korisnici pišu žalbe Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, koja, s obzirom na to da se Telemach "brani" šutnjom, nisu mogli mnogo napraviti osim podsjetiti ih na njihova prava i uputiti im pravne savjete šta trebaju učiniti u nezavidnoj situaciji u kojoj su se našli.
Naime, Telemach nikada nije odgovorio na upit za razgovor o rješenju problema Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, što nam je potvrdio ombudsman Saša Marić, osim što su mu saopćenjem preko medija poručili da "prestane s negativnom kampanjom i pritiskom na njihove korisnike".
Naveli su i kako ombudsman nije našao za shodno da javno reaguje, niti je imao bilo kakve primjedbe na postupanje m:tel-a, a ponajmanje nije upućivao javne pozive i davao instrukcije pretplatnicima tih operatera kako da raskinu ugovor.
- Za m:tel nismo dobili nijednu žalbu, za Telemach konstantno pristižu. Nama se potrošači javljaju da su raskinuli ugovore, neki su uspjeli promijeniti cijene paketa, ali i da im odbijaju sve. Čekat ćemo reakciju RAK-a pa ćemo vidjeti šta dalje – kazao je Marić.
Ali reakcije danas vjerovatno neće biti. Zapravo, kako su nam kazali iz Regulatorne agencije za komunikacije Bosne i Hercegovine (RAKBiH), rok da se Telemach izjasni je danas do kraja dana, nakon čega će, odgovorili ili ne, izaći sa saopćenjem u javnost.
Nažalost, odgovore od Telemacha nikada nije dobila ni naša redakcija, iako smo pitanja po njihovim instrukcijama poslali mailom prije više od deset dana.