Stigla je era novog marketinga, oblikovanog po mjeri čovjeka

objavljeno: 04.06.2018. u 11:42

-Ja sam stvarno sanjar, vizionar. Ja želim da mijenjam i za mene je promjena nešto važno i to očekujem od svojih saradnika, prijatelja, klijenata. Klijenti to baš i ne vole, ali ja se zbog toga neću promijeniti, nego ću promijeniti njih, njihovu komunikaciju i njihove brendove na bolje - izjavila je Vesna Beganović, CEO&Founder agencije Via Media, te svojim pozdravom i zvanično otvorila program osme Brending konferencije koja je ove godine zabilježila nove rekorde po posjećenosti.

Pod sloganom Reshape Brans, agencija Via Media u najavi konferencije je obećala jedinstveno iskustvo, inovativan sadržaj i svjetske eksperte. Obećanje su više nego ispunili. Ulaskom u Dom mladih zajedno s više od 500 profesionalaca marketing industrije posjetioci su otkrili nepregledna prostranstva i mogućnosti.

Svjetski stručnjaci koji su podijelili svoja iskustva, uvjerili su posjetioce da je promjena na bolje zaista moguća, te da mogu ostaviti otežavajuće okolnosti po strani i već danas krenuti u akciju.

Iako tematski različita, predavanja Davida Balfoura, majstora iskustvenog marketinga, Borisa Nemšića, "kralja mobilnih telekomunikacija", Dalibora Šumige, eksperta za neuromarketing, Karima Rashida, genija industrijskog dizajna i Lenje Faragune, "mame" modernog marketinga, imali su jednu zajedničku poruku. Stigla je era novog "human to human" marketinga.

Da bi gradili brendove u ovoj eri, nije vam potrebna stručna marketinška diploma, nego iskrenost i diploma iz ljudskosti. To se pokazalo i pri odabiru pobjednika ovogodišnjeg Young Lions BiH takmičenja, jer su pobjednici i dobitnici prestižne nagrade u vrijednosti od 10.000 KM na zadatak koji su dobili od MarketMakers projekta, ponudili kreativno rješenje koje u fokus stavlja stvarnog i iskrenog čovjeka. Zanimljiv je podatak da su priliku za putovanje na festival kreativnosti u Cannes i ove godine osvojili kreativci iz tima Mania, Danijel Tepšić i Dajan Javorac.

Službeni profili Brending konferencije na društvenim mrežama otkrit će vam sve najvažnije detalje ovog istinskog praznika marketing industrije, a jedino što vam možemo savjetovati je da već danas počnete planirati dolazak na sljedeću konferenciju.

Svijet se zaista mijenja – to nije puka fraza, to je činjenica. Posjetioci su sretni što su zahvaljujući Brending konferenciji bili dijelom ove promjene.