Ipak, ovim trolejbusom Sarajlije će se moći voziti tek za nekoliko sedmica jer kada dođe, mora na carinu i da prođe ostale potrebne provjere. Tek tada će biti uključen u gradski saobraćaj.

Novi trolejbusi imaju kapacitet minimalno, kako je istaknuto, 130 putnika i najmanje 35 sjedećih mjesta. Opremljeni su naprednim sistemima naplate karata i brojanja putnika, videonadzorom, pristupom za osobe sa invaliditetom, klima uređajem, LED osvjetljenjem i povećanim komforom u vožnji, dok će u njih biti ugrađen i određeni broj USB priključaka za mobilne telefone.

Nabavka trolejbusa od firme BKM Holding je provedena u skladu sa pravilima i procedurama EBRD-a, a ukupna vrijednost ugovora za nabavku svih 35 niskopodnih trolejbusa iznosi 19,5 miliona eura. Isporuka prvih 25 trolejbusa najavljena je do proljeća, a deset dodatnih na sarajevskim ulicama se očekuje u septembru.
GRAS u saobraćaj trenutno uključuje 20 trolejbusa, a najstariji je proizveden 1986. godine. Prosječna starost sarajevskih trolejbusa koji saobraćaju je 29 godina.

- Posljednji novi trolejbusi kupljeni su 1983. godine, a trolejbuski saobraćaj počeo je raditi godinu poslije. Devet polovnih trolejbusa je kupljeno 2015. godine, a 2019. još 14 polovnih vozila - rekli su za Faktor iz GRAS-a.

Ahmed Hodžić od 1986. godine radi u GRAS-u kao vozač trolejbusa.

- Olimpijada nam je donijela mnogo lijepih stvari, a jedna od njih su i trolejbusi. Emerik Blum je zbog zagađenosti predložio uvođenje trolejbuskog saobraćaja i to je nešto najbolje što se desilo u historiji Sarajeva. Tada je bilo osam linija i tada smo imali dovoljan broj vozila. Mislim da je bilo oko 100 trolejbusa, a svaki dan najmanje 60 je izlazilo da prevozi Sarajlije. Nažalost, u agresiji na BiH uništeni su svi trolejbusi. Neki su uništeni na sarajevskim ulicama, a neki od agresorskih granata u depou. Trenutno imamo 20 trolejbusa, ali 5-6 je u vrlo lošem stanju i poslije nekoliko vožnji vraćaju se u garažu. Bruka i sramota u kakvom su stanju trolejbusi. Hvala Bogu pa ću do kraja godine u zasluženu penziju. Svi jedva čekaju trolejbuse iz Bjelorusije, ali mislim da će oni već za dvije godine biti za staro gvožđe – kaže za Faktor Hodžić.