Iz Sarajevogasa ističu da njihovi klijenti ne otkazuju usluge samo zbog visokih cijena gasa već da tu ima i drugih razloga, naročito kada se radi o poslovnim objektima, ali i praznim stanovima u kojima niko ne živi.
- Od oktobra 2022. godine do kraja januara 2023. godine privremeno ili trajno je odjavilo naše usluge ukupno 208 potrošača iz kategorija velika i mala privreda i domaćinstva. Iz velike privrede trajno je odjavilo naše usluge pet firmi. U maloj privredi privremeno su se odjavile četiri, a trajno 110 firmi iz ove kategorije. U naznačenom periodu 37 domaćinstava privremeno je odjavilo potrošnju gasa, a 52 domaćinstva su se trajno isključila iz sistema – podaci su Sarajevogasa.
U skladu sa Uredbom o snabdjevanju prirodnim gasom Kantona Sarajevo, kupac ima pravo na privremenu odjavu potrošnje prirodnog gasa, a koja ne može trajati duže od 24 mjeseca.
- Kada je riječ o trajnim odjavama, vrlo često su to neaktivni potrošači, odnosno kupci koji nisu koristili gas duži vremenski period ili kupci koji su prešli iz tarifne kategorije mala privreda u kategoriju domaćinstvo - pojasnili su iz Sarajevogasa.