open-navfaktor-logo
search
Kanton Sarajevo
Trolejbusi, pruga...: Šta je ministar Šteta obećavao, a šta je stvarno uradio?
U svojim brojnim istupima u javnosti obećavao je ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta neskromno čitavu listu projekata građanima, no sporno je što većina od njih nije realizovana, a ima i onih koji nisu ni započeti.
30.09.2022. u 18:55
get url
text

VEZANI TEKST - Od obećanih i naručenih 35 trolejbusa nema ništa, saobraća samo jedan, a gdje su ostali ne zna se

Tako je Šteta recimo u toku 2021. godine potpisao dva ugovora za nabavku novih trolejbusa od kojih je kompletna isporuka od 35 vozila trebala biti u Sarajevu u ovom mjesecu. Međutim, u GRAS do sada nije stigla ni cijela narudžba iz prvog ugovora od 25 vozila najavljena za juli 2022. godine. Dakle, ovo obećanje ministra saobraćaja nije ispunjeno.

Osim nabavke novih trolejbusa Šteta je tada najavio i proširenje trolejbuske mreže do Vogošće, a što je i ponovljeno tokom sastanka predstavnika Općinskog vijeća Centar i ministra Štete u oktobru 2021. godine na kom se razgovaralo o važnim infrastrukturnim pitanjima od značaja za stanovnike te lokalne zajednice, među kojima je i uspostavljanje trolejbuske linije prema naselju Šip.

VEZANI TEKST - Šteta najavio brojne projekte za poboljšanje saobraćaja u Kantonu Sarajevo

- U prvom kvartalu 2022. godine prema ovom naselju će početi voziti trolejbus, a do kraja sljedeće godine i do Vogošće – rekao je Šteta 13. oktobra prošle godine.

Evidentno je i da je ovo obećanje "najpopularnijeg političara u KS", kako je Štetu nazvao stranački šef Nermin Nikšić (SDP), nije ispunjeno.

Šteta je tokom gostovanja u programu TVSA 3. marta 2022. godine govorio i o izgradnji tramvajske pruge na relaciji Ilidža – Hrasnica.

- Pruga za Hrasnicu ide, počet će se kopati do ljeta. Očekujemo da će radovi trajati godinu i po - kazao je tada Šteta.

VEZANI TEKST - Štetino predizborno ugrožavanje sigurnosti građana: Da li je pruga koja nije završena dobila upotrebne dozvole?

Ni projekt rekonstrukcije tramvajske pruge koji je započet krajem augusta prošle godine nije išao prema najavama i obećanjima ministra. Naime, Šteta je u svojim brojnim istupima u javnosti obećavao građanima i građankama kako će se novom prugom na trasi od Ilidže do Čengić vile provozati krajem augusta ove godine.

Šteta je pak tramvajski saobraćaj na spomenutoj dionici pustio u rad prije dva dana, uoči izbora, iako je evidentno da radovi nisu okončani.

Na uspostavu tramvajskog saobraćaja na ovoj relaciji na silu upozorio je i radnik GRASA koji je za Faktor istakao kako je ovaj potez ministra Štete, izazvao nezadovoljstvo, zebnju kod radnika ovog preduzeća.

Na problematično puštanje tramvaja u saobraćaj novom prugom upozorio je o profesor sa Fakulteta za saobraćaj Univerziteta u Sarajevu Osman Lindov. 

VEZANI TEKST - Radnik GRAS-a je želio da ispriča: Vozači su u vatri i belaju, zašto je jutros došlo do obustava

No iako je ovo ovaj projekat djelimično ispunjen, recimo kada je u pitanju okretnica na Ilidži a koja je bila u sklopu ove rekonstrukcije, nije ni "taknuta".

Mnoga su još obećanja ministra saobraćaja tokom njegovog mandata neispunjena. O tome je pisao u brojnim tekstovima i Istinomjer koji prati obećanja političara i Vlada i njihovo (ne)ispunjavanje.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.