Kaže nam kako je ovaj potez Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo, tačnije ministra Adnana Štete, izazvao nezadovoljstvo, zebnju kod radnika ovog preduzeća.

VEZANI TEKST - Štetino predizborno ugrožavanje sigurnosti građana: Da li je pruga koja nije završena dobila upotrebne dozvole?

Dodaje kako ni ljudi na rukovodećim pozicijama u GRAS-u nisu bili spremni da se jučer puste u promet tramvaji od Ilidže prema Baščaršiji.

"Šokirani smo" 

- Sve je jasno, narod je vidio jutros, vozači koji su imali najveći problem. Imali su i radnici na Željezničkoj stanici koji su radili, napravljena je šteta. Zbog nečijih hirova, da se nazor istjeraju tramvaji jučer poslijepodne. Pruga se trebala probati sinoć u ponoć, takav je bio raniji dogovor, bez putnika, da se niko ne ugrožava. Trebali smo uzeti tri različite vrste tramvaja, jer oni nisu svi isti ni u gabaritima, visini, dužini, ali... neko je odlučio drugačije, što je nas šokiralo - priča nam ovaj radnik GRAS-a.

Kaže da se prije puštanja pruge, trebala podrobno obići i okretnica na Ilidži, a što nije učinjeno.

- I oni su prošli s jednim tramvajem jučer, tu je zapinjalo. Mi koji radimo u GRAS-u naši šefovi, inženjeri, rukovodioci, nisu bili za puštanje saobraćaja. Tačno je da je probijen rok izgradnje pruge na potezu od Ilidže do Čengić Vile, ali nije prvi put da se neki projekat ne završi u zadatom roku. Važan je kvalitet. Jutros su dva tramvaja zapela na Nedžarićima, na pragovima, napravili štetu, polomili plazaljku, grafitne, to je bila obustava žestoka. I šta da vam kažem - govori on.

"Hoće li putnik s daske pasti pod tramvaj"

VEZANI TEKST - Diploma sa Sokoca, a pruga rađena s koca i konopca: Zašto su tražili da Faktor ne snima polazak tramvaja?

Dotakao se i nedovršenih stajališta.

- Eno vam takozvana ćuprija na Čengić Vili napravljena da putnici pređu preko nje. Od jutros je tako zovemo. Naši vozači kažu da moraju sada gledati je li onaj bager se sklonio, hoće li krenuti, da li će putnik pasti sa daski pod tramvaj, ma katastrofa. Ljudi su od jutros u belaju i vatri. Svaki građevinski objekat koji se napravi, treba to neko ispitati.

Na Ilidži su se lomile plazaljke, ne znamo šta se desilo. Pa moglo se još sačekati samo da se uradi kako treba, a ne nekoga stavljati u poziciju da mu majku psuju i belaj pravi i svašta. Najviše po nama. Mi nemamo 20 ispravnih tramvaja, ne znam. Mi bolje nemamo. I što nemamo prepravimo, uradimo - kazao nam je ogorčeno ovaj radnika GRAS-a, koji je zamolio da objavimo sve kako je rekao, ali i to da mu ne navodimo ime, da ne bi imao probleme na poslu.