Na prvu pijenje vode od kiselih krastavaca može zvučati grozno, no postoji nekoliko razloga da to razmotrite. Sportisti su godinama pili ovaj slani napitak.

Stručnjaci nisu znali sve razloge zašto je vodu od kiselih krastavaca dobro piti nakon vježbanja, samo su znali da pomaže u ublažavanju grčeva.

Postoji puno navodnih prednosti, a većina njih proizilazi iz činjenica da se salamura sastoji uglavnom od vode, soli i sirćeta.

Najveća prednost vode od kiselih krastavaca?

Prema studiji objavljenoj u časopisu "Medicine and Science in Sports & Exercise", voda od kiselih krastavaca ublažava grčeve u mišićima. Ne samo to, ona pomaže da osoba ostane hidrirana tokom vježbanja.

Naime, natrij i kalij koji se nalaze u toj vodi elektroliti su koje osoba gubi dok se znoji, pa pomaže da se održi tijelo u vrhunskom stanju tokom vježbanja. Uz to, ne sadrži masti.

Iako se mnogi odlučuju oporaviti od vježbanja uz sportska pića, ti su šećerni napici bogati kalorijama.

Ako pokušavate smršati, voda od kiselih krastavaca puno je bolja opcija.

Istraživanje objavljeno u "Bioscience, Biotechnology, and Biochemistry" navodi kako sirće pomaže ljudima da izgube na težini ako je svakodnevno konzumiraju. Stoga bi voda od kiselih krastavaca mogla pomoći.

Voda od kiselih krastavaca također ima puno antioksidansa koji se bore protiv slobodnih radikala koji uzrokuju rak.

Budući da je fermentirana, dobra je za probavni sistem i može poboljšati zdravlje crijeva.

Konačno, sok od kiselih krastavaca može pomoći u kontroli šećera u krvi.

Studija objavljena u časopisu "Journal of Diabetes Research" pokazala je da je sirće konzumirano prije obroka pomoglo u reguliranju nivoa šećera u krvi nakon obroka kod osoba s dijabetesom tipa 2.