Izvrsnoj fizičkoj formi Kendall Jenner dive se milioni ljudi širom svijeta i to zasluženo - duge vitke noge, zategnuti trbušnjaci i isklesani struk.

U jednom intervjuu, Kendall je više puta rekla da je imala sreće sa genetikom, ali sport i prehrana također su veoma važni za održavanje savršenog tijela.

U nastavku pročitajte šta Jenner jede i kako vježba.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

Hrana

Kendall održava prilično strog raspored prehrane, ne dozvoljavajući sebi dodatne grickalice između obroka.

Manekenka dan počinje avokadom sa jajem ili tanjirom zobene kaše. Ovo je visokokaloričan, ali vrlo hranljiv doručak koji joj daje energiju tokom cijelog dana.

Za ručak Jenner obično jede piletinu, a kao prilog koristi smeđu rižu, kinou ili svježe povrće.

Kendall u principu pokušava izgraditi svoju prehranu tako da dominiraju proteini - i biljni i životinjski.

Ako ipak dozvoli sebi grickalice, onda njen izbor pada na prirodni humus sa svježim povrćem (obično mrkva ili celer).

Ovo je izvrsna grickalica koja tijelo zasiti svim što mu treba i sigurno donosi zdravstvene koristi. Za večeru voli jesti suši ili vegansku biljnu pastu sa sosom od paradajza.

Tjestenine su jedno od omiljenih jela manekenke, ali želja da ostane u formi jača je od ljubavi prema hrani, pa rijetko krši ovaj režim.

Ako je manekenka ipak odlučila da sebi da malo oduška i pojede nešto "zabranjeno", onda će to biti brza hrana prije nego komad torte.

U intervjuu, Kendall je više puta priznala ljubav prema pizzi, pljeskavicama, pomfritu i pilećim krilcima, ali manekenka je, naprotiv, veoma ravnodušna prema slatkišima.

Jedina poslastica zbog koje joj srce ubrzava je smrznuti jogurt o kojem je (pa čak i ostatak porodice Kardashian-Jenner) često govorila u porodičnom rijalitiju "Keeping Up With Kardashians".

Treninzi

Kendall je sa genetikom sigurno imala sreće, ali nikada ne zaboravlja na trening. Bavi se raznim sportovima kako ne bi izgubila interesovanje. Pod strogim vodstvom poznatog trenera Gunara Petersona model se bavi kik-boksom i kardio treninzima.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

Uprkos činjenici da je Kendall više puta priznala da ne voli kardio treninge, ona nikada ne zanemaruje traku za trčanje, posebno tokom sedmica mode ili prije važnih snimanja.

Status supermodela nameće određene obaveze, pa ona nikada ne propušta trening. Ako nema priliku da se sastane sa trenerom, izvodi trening za cijelo tijelo bez napuštanja kuće.

Domaći set vježbi uključuje: plank na laktovima, plank sa raširenim rukama, bočni plank, čučnjevi, iskakanje, bicikl, sklekovi.

Kendall ponavlja sve vježbe 20-25 puta i pravi najmanje tri seta. Ove „vježbe“ vam omogućavaju da održite sve mišićne grupe u dobroj formi kada nemate mogućnosti da posjetite teretanu.

Zdravlje

Manekenka pokušava da održi dobru formu ne samo mišića, već i nervnog sistema. Posao modela je naporan, koji često povećava anksioznost i može prouzrokovati razne mentalne probleme.

Pravi spas za Kendall je transcendentalna meditacija. Prakticira je četiri godine i kaže kako ima poboljšanja u svom psihološkom stanju: postalo joj je lakše da kontrolira emocije i ne uzbuđuje se zbog sitnica.

Pored meditacija, Jenner vrlo pažljivo nadgleda i svoju rutinu spavanja. Uvijek spava sedam, osam sati dnevno, ovo je za nju najvažnije. Naravno, tokom sedmica mode to nije uvijek moguće, ali ostatak vremena je spavanje glavna stvar.