Ne postoji namirnica koja će istopiti sve masnoće na trbuhu, ali neke namirnice su poznate po tome da će zaustaviti osjećaj gladi i poboljšati probavu.

Ponekad se o bananama govori kao o namirnici koja ima puno kalorija, ali se radi o najboljoj namirnici koju možete uvrstiti u doručak kako bi vam pomogla da izgubite višak kilograma, piše shefinds.com.

Kako su pune vlakana, banane mogu olakšati simptome zatvora, a svi znamo da je upravo on odgovoran za nadutost.

Kako je puna kalija, pomoći će bubrezima da izbacuju previše vode i soli iz organizma i tako pomoći ako vas muči zatvor.

Poznato je naravno, i da vlakna pomažu u bržem mršanju.

Bogate pektinom i otpornim škrobom, banane mogu kontrolirati šećer u krvi nakon obroka i smanjiti osjećaj gladi.

Uz to imaju niske vrijednosti glikemijskog indeksa, pa je vrijednost oko 30 za zelene banane, a oko 60 za one zrele, a to znači da neće uzrokovati skakanje šećera u krvi nakon što je pojedete.

Ovo se i ne odnosi na osobe s dijabetesom koje ne bi trebale jesti puno zrelih banana, a ako to čine moraju pratiti svoje stanje.

Vlakna koja se nalaze u banani sigurno će poboljšati probavu.

Banane sadrže vitamine A, B6, C, i E. Osim toga, sadrže i minerale poput kalija, kalcija, magnezija, fosfora i selena.

Kalcij i magnezij trebamo za čvrste kosti i sprečavanje nesanice.

Istraživanja su pokazala da je selen povezan sa sprečavanjem karcinoma i probleme sa štitnjačom.

Kalij je neophodan za funkcioniranje kako ljudskih, tako i biljnih te životinjskih ćelija.

Ako ih pojedete ujutro one će dati energiju za cijelo jutro i bez muke ćete dočekati drugi obrok.

Vlakna u banani se nešto duže probavljaju, pa ćete puno lakše izbjegavati grickalice, stoji na stranicama Medical News Today.

- Banane su na lošem glasu radi šećera no i dalje su iznimno dobra namirnica jer se radi o prirodnom šećeru, a ne dodanom - navodi Charlotte Martin, nutricionistica.

Možda ste od onih koji ujutro baš vole jesti slatko, u tom slučaju banana je puno bolji odabir od krofne.

U svakom slučaju ako želite na dijetu, voće i povrće bi trebalo biti uvijek na tanjiru ujutro jer će pokrenuti probavu, a i zasititi vas na dužee vrijeme.

Voće i povrće je uvijek dobar izbor antioksidansa, a banana nije izuzetak.

Antioksidansi koji se nalaze u njoj su povezani sa zaštitom zdravlja srca i degenerativnih bolesti.

Smatra se da dopamin iz banana djeluje kao hemikalija zbog koje ćete se osjećati dobro, ali on ne prelazi barijeru od želuca do mozga. Jednostavno djeluje kao jak antioksidant umjesto da mijenja raspoloženje.

Izvor: Faktor/shefinds.com