Hugo Faustino, digitalni strateg za Netflix i Nike na 12. Brending konferenciji
Otkriven treći govornik na 12. Brending konferenciji, koja se u organizaciji agencije Via Media održava pod sloganom Brand New Humanity.
AUTOR: Marketing
18.10.2024. u 10:36
Zamisli jedan od najcjenjenijih glasova u advertajzingu. Zamisli
inovativnog stratega koji podiže standarde industrije. Zamisli Huga Faustina,
pionira u svijetu digitalnog oglašavanja sa skoro dvije decenije iskustva u
kreiranju upečatljivih B2B i B2C kampanja za neke od najvećih brendova
današnjice, uključujući Netflix i Nike.
Jedinstveni spoj ljudske kreativnosti i kompjuterske automatizacije u
njegovom radu prepoznat je među kompanija sa Fortune 500 liste, a njegova
stručnost leži u personalizaciji sadržaja i kreiranju upečatljivih brend
iskustava koristeći AI.
Hugo Faustino
Poznat po svojim dinamičnim predavanjima, Faustino donosi jedinstven uvid u
budućnost industrije komunikacija, kao i praktične savjete o kreiranju kampanja
koje ne samo da ostaju u kolektivnom sjećanju, već donose izuzetne poslovne
rezultate.
Zato, zamisli 15. novembar u dvorani Mirza Delibašić. Zamisli 12. Brending
konferenciju i razgovore o budućnosti brendinga uz neke od najistaknutijih
stručnjaka industrije.
Pored Faustina, među govornicima se nalaze Rahul Titus, lider najvećeg
svjetskog tima influensera u agenciji Ogilvy, i Riccardo Fregoso, osvajač više
od 200 međunarodnih nagrada, a svoju kotizaciju možeš osigurati na www.branding.ba.