Činjenica je da
živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih
promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja
brendinga, advertajzinga i komunikacija. Zato je pravo vrijeme za dvanaesto
izdanje Brending konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja
sloganom “Brand New Humanity” postavlja
platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne
industrije.
Da li nas čeka
utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator
društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju,
razviti našu kreativnost, do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće
upravljanja AI-em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši
poslovi i industrija izgledati u budućnosti?
Koje će pozicije
nestati, a koje nastati?
Da li je, nakon
svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove
promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati
povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi
budućnosti?
Kako ne biste bili
usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Brending konferencija. Ona će i
ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i
sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.