Ovogodišnji, treći po redu,
Social Media Summit održan je jučer u Sarajevu, a okupio je brojne domaće i
svjetske stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i više od 300 učesnika iz
Bosne i Hercegovine.
Društvene mreže posljednjih
godina preuzele su primat u oglašavanju pa je ova oblast u ekspanziji, ali još
uvijek ima mnogo prostora za napredak. Social Media Summit bio je odlična
prilika da učesnici iz svijeta biznisa čuju lična iskustva i primjere uspješnih
kampanja, da nauče kako da unaprijede svoj brend, koji je najbolji način
oglašavanja na društvenim mrežama, i još mnogo toga.
“Kreiranje jakih poruka na
društvenim mrežama izuzetno je važno u modernom svijetu oglašavanja, pa ne čudi
što se sve veći broj kompanija, kako velikih tako i malih, odlučuje da poveća
ulaganja u ovu vrstu marketinga. Na ovogodišnjem Summitu smo imali priliku čuti
neke od vodećih stručnjaka koji su govorili o tome na šta je važno fokusirati
se kako biste postigli uspjeh. Bilo je govora i o budućnosti brendova u vremenu
AI-ja, te o tome na koji način se najbolje može iskoristiti ovaj alat u
poslovanju. Ovakvi događaji su savršena prilika i za kompanije i za kreatore
sadržaja da se upoznaju, razmijene ideje i dosadašnja iskustva, ali i da
dogovore neku buduću saradnju”, istakao je Emir Muratović, chief marketing
officer u agenciji Altermedia.
Jedan od najvećih LinkedIn
eksperata današnjice Jasmin Alić govorio je o važnosti korištenja ove poslovne
mreže u širenju pozitivnih vijesti o brendu i kompaniji, te istakao prednosti i
mogućnosti koje LinkedIn pruža. Njegovo predavanje privuklo je veliku pažnju, a
prisutni su imali priliku da saznaju koja to vrsta sadržaja na LinkedInu
privlači najviše pažnje i daje najbolje rezultate.
Važnost ovakvog događaja prepoznala je I kompanija Telemach, koja je bila
generalni pokrovitelj ovogodišnjeg Social Media Summita.
“Kao najveći investitor u digitalizaciju zemlje, zadovoljstvo nam je treću
godinu zaredom biti podrška skupu ključnih aktera digitalnog marketinga i
društvenih mreža iz zemlje i regije, odnosno cijele jedne industrije čije se
poslovanje temelji na pouzdanom i brzom internetu, kakav pruža upravo naša
kompanija. Uz pomoć vrhunskih tehnologija omogućili smo našim korisnicima da
uživaju u pet puta bržem internetu u odnosu na iste pakete koji se nude na tržištu BiH. Pristupne brzine u EON paketima
se kreću već od 250 Mbps pa do čak 1 Gbps na GIGA mreži. Brojne kompanije i
kreatori sadržaja svoj uspjeh na društvenim mrežama gradili su oslanjajući se
isključivo na našu brzu i kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu, što nas
čini izuzetno ponosnim. Iskoristili smo ovaj događaj da razmijenimo ideje i
mišljenja koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo tehnologije koje oblikuju
budućnost komunikacije“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor Telemacha
BH.
Posebna pažnja posvećena je i
influencer marketingu, tačnije edukaciji onih koji tek planiraju ući u svijet
influencinga, s ciljem da im se približi način komuniciranja i dolaska do što
veće publike, ali i važnost kreiranja sadržaja koji će privući tu publiku i
navesti ih da postanu potrošači ili korisnici brenda kojeg reklamira
influencer.
U sklopu programskog dijela
održana je i ceremonija dodjele nagrada Digital Cup i Influencer Awards, gdje
su dodijeljena priznanja onima koji su u protekloj godini imali zapažene
rezultate u svom radu i bili su najbolji u svojoj industriji.
Dobitnici Digital Cup su:
CONTENT MARKETING CAMPAIGN –
Bingo
E COMMERCE CAMPAIGN – dm Bosna i
Hercegovina
INFLUENCER MARKETING
CAMPAIGN - Bingo
INNOVATIVE CAMPAIGN - Grand Kafa
INTEGRATED CAMPAIGN - Bingo
PRODUCT LUNCH CAMPAIGN - Cedevita
SOCIAL MEDIA CAMPAIGN -
Bingo
CSR CAMPAIGN – Telemach, Grand
Kafa, Avon
INNOVATION IN THE USE OF NEW
TECHNOLOGIES - Argeta
Dobitnici Influencer Awards:
TIK TOK INFLUENCER OF THE YEAR –
Mirza Demirović
SOCIALLY RESPONSIBLE INFLUENCER
OF THE YEAR – Hana Hadžiavdagić
REGIONALNI INFLUENCER OF THE YEAR
- Nikola Gajić
MOM INFLUENCER OF THE YEAR –
Zerina Suyabatamaz
MICRO INFLUENCER OF THE YEAR –
Sara Kordić
LIFESTYLE INFLUENCER OF THE YEAR
– Samra Menzilović
FOOD INFLUENCER OF THE YEAR - Adi
Bebanić
FITNESS AND HEALTH INFLUENCER OF
THE YEAR – Ana Bavrka
COMEDY INFLUENCER OF THE YEAR –
Sead Hrustanović
FASHION & BEAUTY INFLUENCER
OF THE YEAR - Merjem Nuhić
CLIENT CHOICES BY TELEMACH –
Emina Tsili
INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza
Mustafagić
Generalni pokrovitelj projekta je
kompanija Telemach, zlatni sponzori Insta Grand, Općina Ilidža, Argeta,
Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, oficijelno vozilo Summita je
Hyundai, srebreni sponzor Cedevita, a prijatelji projekta je Mliječna
industrija 99 i essence. Organizator je marketinška agencija Altermedia.