Ukoliko želite zdravije da se hranite, a uvijek vam nedostaje vremena da pripremite neki zdravi obrok za ponijeti, odlična zamjena je zdravi smoothie, kašasti sok ili kaša.

Potreban vam je samo blender, velika zdjelica ili šolja, voće ili povrće, orasi, pahuljice, mlijeko ili grčki jogurt i svega nekoliko minuta. Ukoliko svoj smoothie začinite još nekim detaljima, to će biti još ukusnije i ljepše za vaše nepce.

To je zdrava užina, a može biti i kompletan obrok, slani, slatki, voćni ili povrtni, kombinacija je bezbroj, a na vama je da odaberete onu koja vama najbolje odgovara.

U nastavku pročitajte nekoliko recepata i za sebe oadberite ono što bi vam najbolje odgovaralo.

Smoothie za dobro jutro

Osnovno pravilo zdrave ishrane je ne preskakati doručak. Ovakav recept je idealan za divan početak dana, a ukoliko uz ovaj smoothie doručak dodate i zobene pahuljice, organizam će vam biti zahvalan.

Za ovaj smoothie potrebna vam je jabuka, banana, 2 dcl mlijeka, 1 dcl jogurta ili grčkog jogurta i kašika meda.

Smoothie za ravan stomak

Ovaj smoothie je idelan za doručak, a zdrav doručak vodi do uravnotežene ishrane i vitke linije.

Za pripremu ovog napitka potrebne su vam dvije kruške ili jabuke narezane na manje komade, 2 dcl mlijeka, 1,5 dcl probiotičkog jogurta, dvije kašike ovsenih pahuljica, pola kašičice cimeta, prstohvat soli i po želji meda.

Detoks smoothie

Za ovu dnevnu dozu zdravlja potrebne su vam dvije banane, dvije narandže, 1 jabuka i zelja po želji.

Također detox smoothie možete napraviti od jedne cvekle, mrkve, krastavice, jabuke i limuna. Nakon blendanja dodajte malo narendanog đumbira.

Smoothie od jagode

Sezona je jagoda a odličan je smoothie od jagoda i banana. Ova kombinacija voća je veoma popularna, jer brzo nahrani te dodaje tijelu potrebne vitamini i hranjive tvari. 

Za smoothie od jagoda potrebna vam je jedna banana, četvrtina šoljice badema, pola šolje zobenih pahuljica, jogurt od vanilije sa manje masnoće i kašika javorovog sirupa ili meda.

Svi ovi napici pripremaju se na isti način, sastojci se stave u blender i izmiksaju, ali obratite pažnju na redoslijed namirnica. Tekućina, zamrznuto voće i/ili led, žitarice ili orašasti plodovi te na kraju svježe voće.

Banane se slažu uglavnom sa svim sastojcima, a ukoliko stavljate svježe voće, preporučuje se da ubacite zaleđenu bananu ili makar onu iz frižidera

Ukoliko u smoothie dodate led, dobit ćete divan ljetni osvježavajući napitak.

U smoothie možete dodati bademe, lješnjake, orahe, kakao, narednanu čokoladu, kikiriki puter... Ukoliko je smoothie pregust, razrijedite ga vodom, mlijekom ili onim što je tečna baza smoothija.

Izbjegavajte dodavanje šećera, cilj vam je da napravite zdravi napitak, a med je pravi izbor zaslađivača.

Da bi vam svakodnevna konzumacija ovog tečnog zdravlja postala navika najbolje bi bilo da blender stavite na vama dostupno mjesto, a da bi vam duže trajao, sve perive dijelove blendera operite u mlakoj vodi odmah nakon pripreme napitka.