Autori istraživanja potvrdili su da sjedenje "ubija" tako što povećava rizik od sljedećih 14 bolesti koje mogu imati fatalni ishod:

- karcinom
- infarkt
- moždani udar
- dijabetes
- bolesti bubrega
- hronična opstruktivna bolest pluća (KOPB)
- plućne bolesti
- bolesti jetre
- čir na želucu i druge probavne bolesti
- parkinsonova bolest
- alzheimerova bolest
- živčani poremećaji
- poremećaji mišićno-koštanog sistema
- samoubistvo

Jedan od načina prevencije bilo koje od navedenih bolesti jeste redovno hodanje i što manje sjedenja tokom dana.

Ako vam je posao takav da ste primorano sjediti (poslovi za računarom), svaki sat ustanite i prošetajte nekoliko minuta. To će vam barem donekle pomoći u reguliranju lošeg holesterola, glukoze u krvi i krvnog pritiska.

Oko 90 posto slobodnog vremena sjedimo

Prema jednoj australijskoj studiji, čak oko 90 posto ne-radnog vremena, ljudi pretežno sjede, pred televizorom, u automobilima ili ispred računara, a uz dugotrajno sjedenje često se povezuju i druge nezdrave navike, poput nekontrolisanog unosa hrane, junk food i slično.

Nadalje, dugotrajno sjedenje povezano je sa povišenim nivoima triglicerida, krvnog pritiska, inzulina i glukoze, a sjedenje se povezuje i sa upalnim procesima koji se javljaju zbog pretilosti.
Upravo sve ovo razjašnjava vezu između sjedenja i preuranjene smrti od srčanih te bolesti jetre i bubrega, ali i karcinoma, dijabetesa i hronične opstruktivne bolesti pluća.

Manje je jasno kako je sjedenje povezano sa Parkinsonovom i Alzheimerovom bolesti te poremećajima mišićno-koštanog sistema.

Oko 60 posto veći rizik od poremećaja mišićno-koštanog sistema

Povećan rizik od razvoja pojedinih bolesti uzrokovan sjedenjem ide u rasponu od 10 posto za rizik od karcinoma, do 60 posto za rizik od poremećaja mišićno-koštanog sistema.
Kod utjecaja sjedenja na povećan rizik od samoubistva, autori ove studije povezuju sjedenje i depresiju, koja je čest povod samoubistava.

Stoga, već jednostavnom aktivnošću, kao što je hodanje, može se smanjiti rizik od razvoja niza bolesti koje mogu rezultirati smrću. Ustanite, hodajte, odredite sebi svaki dan određeni broj koraka koje morate napraviti i držite se tog zadatka. Dugoročno, organizam će vam biti zahvalan na tome.