Mijenjaju se kriteriji za izbor ombudsmena za zaštitu potrošača, evo šta se sada traži
AUTOR: M. R. S.
13.10.2024. u 08:00
Predloženo za Vijeće ministara BiH
Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine predložilo je kriterije za imenovanje ombudsmena za zaštitu potrošača u BiH koji se nešto razlikuju od prethodnih iz 2018. godine.
Tako se sada više, prema prijedlogu odluke koju donosi Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, ne traži poznavanje engleskog jezika već bilo kojeg "svjetskog jezika". Također, traži se pet godina radnog iskustva u struci od čega tri na rukovdećim poslovima, dok 2018. nije bilo potrebno iskustvo na rukovodnoj poziciji.
U novim kriterijima više ne piše da kandidat(i) trebaju biti afirmirani stručnjaci iz svoje oblasti, a traži se diplomirani pravnik ekonomista ili sociolog.
Nadležnost ombudsmena za zaštitu potrošača je da pruža pomoć potrošačima u pojedinačnim predmetima postupajući po žalbama, a ako utvrdi da je povrijeđeno pravo potrošača, šalje preporuke.
Osnovna plaća ombudsmena, bez minulog rada, je otprilike 4.200 KM.