open-navfaktor-logo
search
Probleme lako rješavaju
Neki imali problem prilikom posjete ljekaru, ZZOTK tvrdi: Svi budžetski korisnici u TK imaju trajnu zdravstvenu zaštitu
Nekoliko zaposlenih u kantonalnoj administraciji Tuzlanskog kantona tvrdi da, u posljednja dva mjeseca, imaju problem ostvariti pravo na zdravstvenu zaštitu u Tuzli. Prilikom javljanja ljekaru rečeno im je da njihovi doprinosi nisu uplaćeni, pa nisu mogli obaviti pregled i dobiti besplatnu terapiju, ustvrdili su za Faktor te zamolili da ostanu anonimni.
31.12.2023. u 08:40
get url
text

Direktor Zavoda zdravstvenog osiguranja (ZZO) Tuzlanskog kantona Denis Husić komentirao je ove tvrdnje rekavši da svi koji plaću primaju iz budžeta Tuzlanskog kantona, imaju trajnu zdravstvenu zaštitu.

- Ako neko ima problem prilikom javljanja ljekaru s e-legitimacijom, može se javiti u ZZOTK, a vrlo brzo ćemo imati mogućnost da se problem riješi i telefonski putem help deska - kaže Husić.

Kada je u pitanju uplata doprinosa za zdravstvo budžetskih korisnika, Husić kaže da je ona neupitna.

- Svaki budžetski korisnik u TK ima zdravstvenu zaštitu trajno, odnosno sve dok plaću prima iz kantonalnog budžeta. Sistem je napravljen tako po kategorijama A, B, C, D i E, nekome se ovjera vrši na mjesec, nekome na tri ili šest mjeseci, a nekome na godinu. Dakle problem ne može biti uplata doprinosa. Eventualno može se desiti neka promjena na radnom mjestu, pomjeranje, pa da se nešto ne evidentira, ali to je isključivo individualno. Takvi problemi se vrlo brzo rješavaju u ZZOTK. U pravilu budžetskim korisnicima se ovjera zdravstvenog osiguranja vrši automatski - navodi Husić.

Kontaktirali smo i direktora Doma zdravlja Tuzla dr. Samira Mačkovića i on nam je rekao da je provjerio s glavnom sestrom i da nisu upoznati s ovim problemom.

- Ukoliko neko ima taj problem neka se obrati uredu direktora - rekao je Mačković.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.