Predstavnici švicarske kompanije Stadler koja je proizvela
nove tramvaje nedavno su bili u posjeti GRAS-u, posvjedočili su Faktoru neki od uposlenika GRAS-a.
Koji je bio razlog njihove posjete, do zaključivanja ovog
teksta nije nam stiglo pojašnjenje i odgovor na upit, iako smo od GRAS-a tu informaciju tražili još 24. maja.
Interesantno je da ni GRAS, ni Ministarstvo saobraćaja KS na čijem je čelu Adnan Šteta, nisu upoznali javnost sa ovom posjetom.
Kako su Faktoru ustvrdili uposlenici, predstavnici švicarske
kompanije došli su u Sarajevo kako bi ustanovili razloge zbog kojih dolazi do
čestih kvarova na novim tramvajima.
Oni su, između ostalog, pojasnili kako tramvaji, kada ne
saobraćaju, zbog sve elektronike koju posjeduju moraju biti parkirani u garaži,
a ne na otvorenom.
Kako GRAS ne raspolaže zatvorenim parking prostorima,
tramvaji i dalje stoje na otvorenom.
Faktor je u više navrata pokušao od menadžmenta dobiti zvanične informacije o ovome, ali su se na sve naše pozive oglušili.