Mrkva je uz cveklu jedna od najzdravijih vrsta korjenastog povrća te je s opravdanim razlogom često sastavni dio prirodnih načina liječenja raka, hroničnih oboljenja.

Boja mrkve ukazuje na obilje karotenoida, točnije beta-karotena, koji se u organizmu pretvara u izuzetno važni vitamin A. Osim što daje snažan poticaj imunitetu, beta-karoten poboljšava vid i pridonosi zdravlju kože.

Usto, djeluje protiv slobodnih radikala te smanjuje rizik od hroničnih oboljenja, raka, srčanih bolesti.

Mrkva je siromašna kalorijama, a bogata topivim i netopivim vlaknima, što je čini savršenim izborom kod viška kilograma i konstipacije.

Sadrži i važne antioksidanse, poput vitamina C, D, E i K te minerala kalcija, kalija i magnezija.

Zašto je sok najbolji izbor?

Ako mrkvu konzumirate sirovu, pirjanu ili pečenu, pojest ćete možda jednu-dvije, a za pripremu samo jedne šoljice soka trebat će vam oko pet mrkvi.

To znači da ćete konzumacijom samo jedne šoljice svježeg soka u svoj organizam unijeti puno veću dozu antioksidansa i nutrijenata.

Na taj način ćete i svom imunitetu dati snažniji poticaj.

Sok od mrkve izvrstan je za vašu kožu zahvaljujući beta-karotenu, luteinu i likopenu.

Beta-karoten između ostalog smanjuje upalne procese i pomaže u bržem zarastanju rana.

Učestalom konzumacijom ovog superzdravog nektara primijetit ćete da vaša koža postaje ljepša i blistavija, a bore manje naglašene jer mrkva je odličan anti-age saveznik!

Beta-karoten, lutein i zeaksantin iz soka od mrkve pravi su saveznici zdravlja vaših očiju koji poboljšavaju i vaš vid noću.

Beta-karoten u tijelu se pretvara u vitamin A, koji je presudan za zdravlje očiju i dobar vid, čak i u zrelijim godinama.

Zahvaljujući luteinu što ga mrkva sadrži, redovnom konzumacijom soka uveliko ćete smanjiti rizik od katarakta i makularne degeneracije, koji sve češće pogađaju stariju populaciju.

Svakodnevnom konzumacijom jedne šoljice soka od mrkve znatno ćete smanjiti oksidativni stres, kao i rizik od srčanih bolesti i moždanog udara.

Sok od mrkve također smanjuje tzv. loši kolesterol, koji se dovodi u vezu sa srčanim oboljenjima, a usto potiče proizvodnju žuči, što je ključno za probavljanje masti.

Jedna je studija također pokazala da povećan unos mrkve u organizam može znatno smanjiti rizik od srčanog udara.

Učestalom konzumacijom mrkve i njenog soka, pokazala su istraživanja, moguće je prevenirati neke oblike raka, poput leukemije, raka prostate, jajnika i dojke.