Stručnjaci smatraju plivanje najzdravijim sportom, jer aktivira svaki mišić, a istovremeno se ne stvara pritisak na zglobove i kičmu, jača mišiće, a tijelso postaje izdržljivo.

Važno je znati da plivanje pomaže u gubitku kilograma te održavanju tjelesne linije, ali ima i brojne ljekovite prednosti, među kojima su:

Pridonosi zdravlju srca

Plivanjem jačate mišić srca. Posljedica toga je bolje pumpanje krvi te bolja cirkulacija, a potom i protok i rad krvožilnog sistema. Također, plivanje utječe i na snižavanje povišenog krvnog pritiska.

Učite pravilno disati

Čestim plivanjem povećava se kapacitet pluća te će se kisik bolje provoditi, a kada razvijete bolju kondiciju nećete se osjećati zapuhano i umorno. Produbljujete disanje, a upravo zbog toga je plivanje jedan od načina liječenja i smanjenja simptoma astme.

Gubitak kilograma

Kako plivanje u moru, tako i u bazenu u kombinaciji s aerobikom, pomaže da otopite masne naslage. Istraživanja pokazuju kako plivanjem od sat topite i do 600 kalorija. Računajte na to da i promjenom tehnika plivanja oblikujete i tijelo jer na taj način masirate kožu i mišiće.

Otklanja stres

Plivanjem u moru možete smanjiti nivo stresa. Pomaže kao fizička aktivnost u otklanjanju nervoze, ali i kao aktivnost opuštanja jer nema tjelesnoga pritiska i možete se prepustiti.

Dobar trening

Plivanje aktivira i oblikuje sve mišiće, a zbog toga što ne šteti kostima preporučuje se oboljelima od artritisa i ostalih mišićno-koštanih oboljenja.

Plivanje je odlično za trudnice

Stručnjaci trudnicama preporučuje razne tjelesne vježbe kako bi se osjećale bolje te prošle lakši porod. Plivanje je možda i najbolji izbor jer ne pravi pritisak na tijelo, a istovremeno poboljšava protok krvi u maternicu.

Jača izdržljivost

Kada tek počnete plivati osjećate se uspuhano i umorno. Naravno, treba vremena da se tijelo privikne na trening i da naučite plivati, ali jednom kada steknete sve vještine ništa vas ne usporava i tijelo se privikava na izdržljivost i snagu ove tjelesne vježbe. Jer uvijek se trebate vratiti na obalu, zar ne?

Umanjuje rizik od bolesti

Kao što smanjuje rizik oboljenja srčanih i krvožilnih sistema, tako je jedno istraživanje pokazalo da umanjuje i rizik od dijabetesa. Svaka tjelesna vježba smanjuje nivo i kontrolira raznih šećera, ponajprije glukoze u krvi.

Poboljšava koordinaciju

More je puno raznih struja, ali i prostrano, pa uvijek morate imati na umu kojim putem plivati da ne biste zalutali. Upravo zato plivanje pobošljava koordinaciju. Tehnika kraul početnicima stvara problem jer ne vide kuda idu. Jednom kada naučite kontrolirati smjer općenita koordinacija će vam se poboljšati.