Toliko puta do sada slušali smo koje su to namirnice koje nikako ne smijemo jesti zajedno. Sada je vrijeme da saznate koja nam to hrana, u kombinaciji, daje najviše nutritivnih vrijednosti.

Idealne kombinacije namirnica:

Kuhano jaje i salata

Masnoće iz žumanca pomažu tijelu da bolje apsorbira antioksidanse iz povrća, navodi se u jednoj američkoj studiji. Stoga je savjet da uz salatu obavezno pojedete i jaje i obrnuto.

Krompirići i povrće

Kombiniranje manje i više nutritivnih namirnica pomaže nam da se duže pridržavamo zdravog načina prehrane, kažu naučnici. Zato, ukoliko se odlučite na pomfrit, naručite neko povrće uz to, poput paprike ili paradajza.

Bademi i jogurt

Vitamin D ima brojne zdravstvene benefite, uključujući zdravlje kostiju, jačanje imunološkog sistema i popravljanje raspoloženja.

Jogurt je najbolje kombinirati s oraščastim voćkama, jer masti iz jogurta potpomažu apsorpciju vitamina iz oraščastih plodova i to za 32 posto.

Maslinovo ulje i kelj

Povrće je prepuno vitamina, ali organizmu su potrebne i masti, kako bi apsorbiralo sve te vitamine. Međutim, iako su zdrave masti iz maslinovog ulja preporučljive, ipak smanjite s konzumiranjem ovog ulja, naročito ukoliko vodite računa o kilogramima.

Sardine i španat

Masna riba bogata je vitaminom D, dok je španat prepun magnezija I željeza. Magnezij pomaže u apsorpciji vitamina D, te je jasno zašto je ova kombinacija preporučljiva.

Kurkuma i crni biber

Ova kombinacija pomaže tijelu da bolje apsorbira antikancerogena dejstva kurkume. Pritom, nije teško kobinirati ova dva začina, koja se mogu koristiti u svakom jelu.

Paradajz sok i španat

Paradajz je odličan izvor vitamina C, a u kombinaciji sa špinatom, tijelo koristi sve benefite obje namirnice.