Većina o treningu, koji će poboljšati izgled stražnjice i trbuha, razmišlja dolasklom proljeća. No, činjenica je, a tako ističu i zdravstveni stručnjaci, da se briga o fizičkom i mentalnom zdravlju treba voditi zbog sebe, a ne zbog izgleda u kupaćem kostimu.

Stoga, treba se usredotočiti na pozitivne promjene, a one uključuju i sljedeće vježbe tokom cijele godine.

Iz tog razloga, lako ćete pronaći vježbe koje možete provoditi za sagorijevanje masti, izgradnju mišića i definiranje trbušnjaka te okruglije stražnjice, a možete ih integrirati u postojeći trening.

Za svaki rezultat potrebno je određeno vrijeme, a prve možete vidjeti unutar nekoliko sedmica dosljednog vježbanja, ali može proći nekoliko mjeseci do godinu prije nego što vidite potpune rezultate.

Ravan trbuh i okrugla stražnjica, ako vam je to uopće cilj, dostižn su cilj ako se posvetite zdravom planu vježbanja i načina života i toga se držite.

Uspjeh možete mjeriti i prema tome kako se osjećate, koliko ste izdržljiviji, kako vam stoji određena odjeća...

Kada je riječ o takvom treningu, a vježbate od kuće, predlažemo YouTube vježbe popularne instruktorice Pamele Reif: