Iako postoje programi za mršanje koji kažu da doručak treba preskakati, nutricionisti se slažu da je jedina dobra strategija za skidanje sala s trbuha – doručak.

Studije su pokazale da oni koji jedu doručak bogat proteinima i vlaknima redovno imaju niži indeks tjelesne mase i da tokom dana unose manje kalorija.

Jedno istraživanje pokazalo je i da ljudi koji preskaču doručak imaju veći rizik od dijabetesa tipa 2.

Stručnjaci kažu kako postoje strategije za mršanje koje funkcioniraju kod većine ljudi, poput kontrole porcija i restrikcije kalorija. Uz to postoji nekoliko trikova da doručci budu zdravi, zasitni i da pomognu kod rješavanja problema sa salom na trbuhu.

Koncentrirajte se na dugoročne rezultate

Ne postoji trik s doručkom zbog kojeg će vam trbuh odmah biti ravan, ali redovno doručkovanje dugoročno može smanjiti salo na trbuhu. Ključ mršanja je plan jedenja uz pomoć kojeg ćete razviti zdrave navike.

Doručak bi trebao biti bogat proteinima i/ili vlaknima, te bi trebao sadržavati voće ili povrće, što će pomoći da duže budete siti i da ne jedete između doručka i ručka.

Nutritivno bogat doručak

Doručak nam pomaže da duže budemo siti i nije bitno da ujutro pojedete što više, nego da to što pojedete bude bogato nutrijentima. Ključ je da doručak bude bogat proteinima, zdravim mastima i vlaknima koji će vam davati energiju cijeli dan. Namirnice koje su bogate tim nutrijentima su jaja, zobena kaša, voće, maslac od kikirijia te hljeb od cjelovitih žitarica.

Neka doručak sadrži puno povrća

Doručak je bitan jer pokreće uspavani metabolizam. Neka istraživanja pokazuju da doručak bogat povrćem može ubrzati metabolizam i do 16 posto. Umjesto pekarskih proizvoda i pahuljica punih šećera, najbolje je da doručak bude pun povrća.

Izaberite prave proteine

Za mnoge ljude doručak znači smoothie ili shake koje pripremaju s proteinskim praškovima. Ako želite ravan stomak, trebali biste pipaziti kakve proteine konzumirate. Oni niske kvalitete prepuni su alkoholnih šećera koji mogu uzrokovati gastričke probleme i nadutost. Trebaju vam proteini koji su bogati probavnim enzimima koji potiču bolju apsorpciju.

Popijte čašu ili dvije vode prije doručka

Pijenje vode kada se probudite nema nijedne loše strane. Tijelo treba tekućinu, a voda je poznata i po tome što smanjuje apetit. Istraživanja pokazuju da pijenje vode efektivno reducira količinu kalorija koju ljudi dnevno unose u organizam, a smanjuje i žudnju za slatkim.

Ako baš ne volite previše vodu, možete pojesti dinju koja je prepuna vode, vitamina i kalija, a ima toliko malo kalorija da ne trebate brinuti o količini koju ćete pojesti, piše Eat this.