Automobili, predstavljaju spoj tehnologije i umjetnosti, spoj duhovnog i materijalnog na jedan naizgled nespojiv način. Zahvaljujući zajedničkom radu i istraživanjima kreativci donose ideje koje proizvođači kasnije implementiraju u svoja tehnološka rješenja.
Hyundai kao korporacija prepoznaje umjetnost kao veoma bitnu komponentu kompanijskog kulturnog identiteta. Hyundai je dio svjetski poznate Međunarodne izložbe savremene likovne umjetnosti ili poznatijih Venecijanskih bijenala, te je glavni sponzor Korejskog paviljona od 2015. godine.
{$galerijaFotografija}
Učešćem 2022. godine Hyundai Motor je potvrdio svoju dugogodišnju podršku savremenoj umjetnosti i kulturi svojim četvrtim uzastopnim sponzorstvom ove izložbe (2015., 2017. i 2019.). Venecijansko bijenale samo je jedna od mnogobrojnih saradnji, projekata Hyundaia na polju umjetnosti.
Slijedeći taj primjer Hyundai Auto BH odlučio je da organizuje izložbu i da podrži radove akademskog slikara Hamze Ćemalovića i Muhameda Pjeve u prodajnom centru u Sarajevu u periodu od 13. 06. do 23. 06. 2022. godine, a sinoć je održano svečano otvaranje izložbe. Tema izložbe je umjetnost kao pokretač promjena, a radovi će biti inspirisani prirodom i promjenama koje se dešavaju u životnoj sredini.
Pozivamo sve zainteresovane da nas posjete svakim radnim danom od 08.00 do 18.00 sati, a subotom od 09.00 do 14.00 sati.
Ovom izložbom Hyundai Auto BH želi dati svoj skromni doprinos kulturi i umjetnosti, ali ujedno pružiti umjetnicima priliku za stvaranje novih djela, a publici neki drugačiji ambijent i način da dožive umjetnosti.
Naša namjera jeste da ovaj vid saradnje i predstavljanja nastavimo organizovati i u budućnosti.