On ne samo da
osvaja Cannes, on postavlja svjetske standarde kreativnosti. Na 13. Brending
konferenciju stiže legendarni Ali Rez, kreativni genije sa više od 1.000
međunarodnih nagrada, uključujući Grand Prix na Cannes Lions, Clio, One Show,
Loeries i Effies.
Kao Chief Creative
Officer u agenciji Impact BBDO za područje cijelog Bliskog istoka, Sjeverne
Afrike i Pakistana, zaslužan je za njen ogromni poslovni uspjeh i osvajanje
više od 40 nagrada za agenciju godine.
Njegov rad je
primjer vrhunske kreativnosti u službi društvene odgovornosti. Spajajući
umjetničku inovaciju sa sviješću o najvažnijim problemima društva, on kreira
kampanje koje ne samo da osvajaju priznanja, već doprinose trajnim, pozitivnim
promjenama. Recentni primjeri njegovog rada su kampanja “Child Wedding Cards“
kreirana za UN Women u Pakistanu, kao i kampanja "The Election Edition"
za libanonski list An-Nahar.
Ali Rez u Sarajevo donosi
poziv na buđenje. Jer, baš kao što je to danas slučaj sa BiH, Rez dolazi iz
regije čija je kreativnost donedavno bila podcijenjena. Njegovo predavanje neće
biti samo još jedan “inspirativni“ govor, nego će donijeti konkretne odgovore
na pitanja kako izgraditi kulturu kreativne izvrsnosti i koji su to alati,
tehnike i razmišljanja koji vode do ideje koja ima globalni potencijal. Jer, Ali
Rez dokazuje da velike ideje ne pitaju odakle dolaziš, već gdje ideš.
Ovogodišnje izdanje
Brending konferencije inspirisano je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta,
te okuplja vrhunske stručnjake koji će ponuditi uvide u najnovije i
najuspješnije svjetske prakse. Tako će se, uz Alija Reza, na pozornici naći i Maurizio
Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, i Ravid
Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih edukatora kreativnog
razmišljanja u svijetu.
Zato, ne prepustite
najveću predstavu u industriji brendinga i osigurajte svoju kotizaciju na
www.branding.ba.