Sportsko
klađenje je postalo postalo široko popularno i kao takvo, biznis koji generiše
ogromne svote novca. Razni brendovi se utrkuju privući što više klijenata, ali
da budemo potpuno iskreni, niti jedan ima kvalitete usluga i ponudu kao
Ultrasportsbet. Iako su novi na tržištu, uspjeli su
se pozicionirati i osigurati svoje mjesto među najboljim sportskim kladionicama
u Bosni i Hercegovini.
Moramo
malo i pojasniti šta čini jednu kladionicu dobrom i privlačnom za prosječnog
ljubitelja sportskog klađenja:
Svaki
od ovih faktora ima itekako uticaja na kladioničara, kako kroz mogućnosti da on
ostvari profit ali isto tako i kroz olakšavanje procesa klađenja.
Ponuda
mora biti maltene neograničena. Što mislimo pod tim? Jednostavno sve bitna
takmičenja i utakmice moraju biti dostupni za klađenje, ali ono što izdvaja
najbolje od prosječnih jeste prisustvo nižih liga i nekih takoreći „nebitnijih“
takmičenja. Iako možda neki šampionati nisu popularni za gledanje među
publikom, oni su potencijalni rudnik zlata za pojedince. Neretko ćete sresti
profesionalne kladioničare koji su skoncentrisani upravo na te lige, i koji su
stekli ogroman profit na timove za koje ste jedva ili uopšte niste ni čuli.
Tipa MLB, bejzbol liga koja je zaslužna za
najveći dobitak u istoriji sportskog
klađenja.
Kvote
su sljedeći faktor. Džaba sve ukoliko kvote nisu konkurentne i ukoliko su niže
nego na drugim mjestima. Za pojedince su one i najbitnije u cijeloj priči, jer
su one te koje na kraju svega prave profit. Što je viša kvota viša je i zarada
tako da svaka sportska kladionica koja pretenduje na sam vrh mora imati bolje
kvote od konkurenata.
Kvalitetan
websajt je bitan iz više razloga. Za početak, interfejs mora biti optimizovan i
za kompjutere i za mobilne uređaje. Neko preferira igrati za stolom kući na
svom lap topu, dok sa druge strane pojedinci koji koriste mobilne telefone
nemaju mnogo vremena i vole polagati opklade u pokretu. Zato je veoma bitno da
je interfejs funkcionalan na više uređaja a ne da jedna grupacija trpi na uštrb
druge.
Isto
tako kada je interfejs u pitanju, važno je da bude pregledan i lagan za
navigaciju. Zamislite da trebate odigrati nešto uživo i da ne možete naći
željeni tip. U tim momentima je svaka
sekunda od značaja i gluposti poput skrolanja ili pak nagužvanosti
raznih polja na ekranu mogu itekako biti skupe po džep kladioničara.
Bonusi
i promocije su za mnoge i glavni faktor kod ocijenjivanja brenda. Jednostavno
bonus dobrodošlice ima i najveći uticaj kod prosječnog kladioničara i to je
fakat o kome mi možemo imati različita mišljenja ali je u praksi ovo dokazano
još odavno. Taj isti bonus omogućava igraču ne samo da ima više novca za
klađenje na raspolaganju već i da
upotrebi neke taktike i strategije koje je planirao.
Kada
pričamo o promocijama one su od značaja, a naročito one koje su vezane za
lojalnost. Imamo razne kladionice koje bogato nagrađuju svoje najvjernije
korisnike i koje su veoma izdašne prema istima. To itekako poboljšava
rangiranje brenda u raznim anketama i recenzijama.
Na
kraju, nadamo se da smo Vam makar malo razjasnili šta to sve razdvaja dobre od
najboljih sportskih kladionica, i da će i Vama samima biti mnogo lakše prilikom
odabira pravih desitancija za klađenje.