open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
Novi način komuniciranja
Instagram testira reelove zaključane "tajnim" kodom
AUTOR: Faktor/Nezavisne
11.04.2025. u 10:33
get url
text
Noviteti za korisnike
Noviteti za korisnike
FOTO: Arhiva
Instagram testira funkciju koja omogućava "zaključavanje" reelova "tajnim" kodom, ali uz hint (nagovještaj). Ovo izgleda kao novi način na koji kreatori mogu komunicirati s fanovima, jer mogu dijeliti ekskluzivne reelse s ljudima koji će vjerovatno znati odgovor na nagovještaj.
Naprimjer, kreator bi mogao zaključati reel s nagovještajem "moja omiljena hrana", a fanovi bi znali odgovor. Društvena mreža u vlasništvu Mete testira funkciju na svom nalogu Design te je podijelila zaključani reel koji zahtijeva od korisnika da unesu "tajni" kod na osnovu nagovještaja koji glasni "first # in the caption".
Prvi hashtag koji je naveden u opisu bio je "Threads". Nakon unosa ispravnog koda, korisnici pristupaju reelu koji objavljuje da nalog Design pokreće profil na društvenoj mreži Threads.
Ovo bi mogli koristiti brendovi za oglašavanje novih proizvoda ili pak kreatori koji pokušavaju povećati angažman svojih pratioca.
Nova funkcija je slična alatu Reveal, koji omogućava kreatorima da objave skriveni story, koji njihovi fanovi otkrivaju slanjem direktne poruke.
comment
prikaži komentare (0)
POVEZANO
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.