Naime, Instagram je nedavno krenuo stopama Twittera ponudivši uslugu mjesečne pretplate od 11.99 dolara na mjesec, a kojom pretplatnici dobijaju verificirani profil.
Instagram nudi besplatnu plavu kvačicu javnim osobama, uključujući razne profesionalce, novinare, utjecajne i slavne osobe te brendove koji ispunjavaju zahtjeve platforme za profil i podobnost.
Njihovi profili moraju biti autentični, jedinstveni i značajni, odnosno "moraju predstavljati dobro poznatu, vrlo traženu osobu, brend ili entitet", piše indy100.com.
- Pregledamo profile koji se pojavljuju u višestrukim izvorima vijesti i plaćeni ili sponzorirani medijski sadržaj ne smatramo izvorima za pregled - kazali su iz Instagrama.
Nakon provjere, javne, slavne osobe i brendovi koji ispunjavaju određene uvjete profila i podobnosti ne mogu promijeniti svoje korisničko ime na svom profilu niti se ono može prenijeti na drugi profil.
S druge strane, tu je Meta Verified, novi model pretplate koji svakom korisniku Instagrama omogućuje mjesečno plaćanje za verifikacijsku kvačicu. Kako trenutno izgleda, Instagram je koristio istu boju i dizajn i za korisnike koji plaćaju i za one koji ne plaćaju, što korisnicima otežava razlikovanje.
Nejasno je hoće li ih Instagram u budućnosti učiniti različitima ili ne, a Meta sugerira da to pomaže ljudima da imaju veću zaštitu od lažnog predstavljanja i daje im pristup "stvarnoj osobi" ako naiđu na bilo kakve probleme.