- Baš onu demokratiju koju, navodno, čuvaju od izvještavanja ATV-a.Sankcije gledamo kao priznanje za naš dosadašnji rad, učinkovitost, ali i kao obavezu da moramo pokazati da se istina ne može cenzurisati. Besmislene navode o povezanosti sa srpskim članom Predsjedništva BiH Miloradom Dodikom oštro i odlučno odbacujemo. Iznenađeni smo ovakvom odlukom i smatramo izričito neozbiljnim za jednu veliku državu da insinuacije pojedinaca o povezanosti naše medijske kuće i političara uzmu kao kredibilan izvor.

Jedina istina je svaki medij odgovara jedino i isključivo gledaocima i čitaocima, uz poštovanje svih novinarskih i drugih načela. ATV će nastaviti kao i do sada, najbolje što umije i zna, kao i svih 25 godina do sada - navodi se u saopćenju ATV.

SAD-e su danas objavile sankcije ATV-u koja je usko povezana sa Dodikovom porodicom. 

- Dodik vrši ličnu kontrolu nad ATV-om iza kulisa, kao što je zahtijevanje ličnog odobrenja na medijske priče vezane za politički osjetljive teme. Dodik je kupio ATV kako bi svjesno i izričito unaprijedio vlastitu agendu, koja uključuje njegove napore da ocrni druge političke ličnosti, izgladi svoj javni imidž i unaprijedi svoje lične i političke ciljeve.

Dodik je ugovore vezane za ATV dodjeljivao direktno članovima svoje porodice, što je koristio kao još jedan put za korupciju. On je novac iz javnih preduzeća usmjeravao direktno u ATV u koruptivne svrhe. Dodik je značajno povećao finansiranje ATV-a posljednjih godina i uključio se u kampanje zlonamjernog utjecaja društvenih medija preko ATV-a kako bi objavio sadržaj koji unapređuje njegove političke i lične ciljeve - navedeno je u pojašnjenju.