Bajić je potvrdio da su zbog pandemije smanjene plaće uposlenicima za 30 do 35 posto i da su višemilionski gubici Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

Zastupnik Nihad Čolpa je rekao kako usluge aerodroma Sarajevo, Mostar i Tuzla moraju biti jeftinije.

- O važnosti aviosaobraćaja u BiH ne treba ni govoriti. Imamo bogato kulturno-historijsko nasljeđe, gastro ponudu, ali nemamo putnu infsrastrukturu i jeftine letove. Tako je Federalna vlada donijela taksu kojom je svaki odlazeći putnik sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo dužan platiti 20 KM. Ozbilljne zemlje ulažu u aerodrome, a mi uvodimo nove namete. Ovu taksu na odlazećeg putnika treba ukinuti. Ove godine je zaleđena, ali treba je ukinuti - rekao je Čolpa.

Zastupnik Irfan Čengić je zatražio da se u finansijskom izvještaju Međunarodnog aerodroma Sarajevo za 2020. godinu nađu podaci o smanjenju plaća zbog pandemije, a kako bi im se to moglo namiriti kada FBiH to bude u mogućnosti.

- Ovo preduzeće uz BH Telecom i obje elektroprivrede najviše donosi dobiti Vladi FBiH iz kojih oni krpe budžet. Izvještaj Aerodroma Sarajevo je pozitivan za 2019. godinu, ali neće biti za 2020. godinu zbog pandemije. Bitno nam je da znamo koliko su uposlenicima smanjene plaće, topli obroci kako bi im se to moglo nadoknaditi kada se bude moglo. Imamo još preduzeća koja posluju s gubicima poput JP Željeznice FBiH, a koje ni za marku nisu smanjile plaće - rekao je Čengić.

Bajić je podržao inicijative Čolpe i Čengića i potvrdio da su plaće smanjene.

- Plaće su smanjene 30 posto za uposlenike koji rade, a onima koji su na čekanju još za pet posto. Dakle, reducirane su za nekih 35 posto i za to sam da se usvoji zaključak kojim bi se kada počnemo pozitivno poslovati uposlenicima vratil plaće, jer imat ćemo odliv kadrova. Ponuđeno im je da idu u inostranstvo. Slažem se da treba ukinuti taksu za odlazeće putnike. Zbog pandemije već imamo gubitak od deset miliona i 190 hiljada KM - rekao je Bajić.

Zastupnici su po završetku rasprave usvojili zaključke Čolpe i Čengića.