Najbolja i najjednostavnija rekreacija koja doprinosi smanjenju kilograma je brzi hod. Razlog tome je što ova umjerena fizička aktivnost ne iscrpljuje organizam, pa može da se pješači i duže od pola sata. Jer, za mršavljenje nije značajan naporan trening, već njegova učestalost i trajanje.

Što više pješačenja, veća je potrošnja kalorija. Pri tome, ova fizička aktivnost dovodi do povećanja mišićne mase, a mišićno tkivo troši 25 puta više kalorija od masnog!

Osim brzog hoda od velikog značaja za što vidljivije rezultate mršavljenja mogu da budu i efikasne vježbe za smanjenje obima butina.

Predloženi set vježbi možete da primjenjujete poslije šetnje.

Trčanje u mjestu

Trčite u mjestu tako što ćete početi lagano, a onda sve više da ubrzavate. Dok trčite stisnite pesnice i podižite koljena što više. Trčite čitavu minutu.

Čučnjevi u skoku

Spustite se u čučanj i tako provedite minutu vremena. Potom, sljedeće čučnjeve izvodite tako što ćete skočiti poslije svakog čučnja. Trebalo bi za minutu da uradite 25 čučnjeva u skoku. Kada završite marširajte u mjestu još cijelu minutu da bi spustili puls.

Šut unazad

Naizmjenično šutirajte zamišljenu loptu, ali ne prema naprijed već iza sebe. I ovu vježbu radite jednu minutu.

Iskorak

Naizmjenično iskoračujte desnom, pa lijevom nogom i spuštajte se na podlogu tako da napravite ugao od 90 stepeni. I ovu vježbu radite u trajanju od jedne minute.