Vidljiv u novembru

Čudan asteroid kruži oko Zemlje

Objavljeno: 02.10.2018. u 11:28

Asteroid u obliku ljudske lobanje

Stijene koje prolaze kroz svemir vjerovatno su dovoljno zastrašujuće, ali kada jedan od njih izgleda kao ljudska glava, to je jednostavno neugodno.

Asteroid TB145 prvi je put kružio oko Zemlje 2015. godine i sada se ponovo vraća.

"Halloween asteroid" širok je oko 700 metara. Astronomi predviđaju da će se vratiti u bilizinu Zemlje u novembru 2018. godine. To će se desiti na sigurnoj udaljenosti od 105 lunarnih godina, što je udaljenost između Zemlje i našeg Mjeseca. Novo istraživanje asteroida i njene putanje nedavno je objavljeno u časopisu Astronomy & Astrophysics.

Sljedeći, nešto uzbudljiviji susret bit će oko dana Halloweena godine 2088, kada se objekt približava Zemlji na udaljenosti od oko 20 lunarnih godina, objašnjava Thomas Müller iz Instituta Max Planck u Njemačkoj, glavni autor nedavne studije. Susret na Halloweenu 2015. bio je najbliži pristup takvog objekta od 2006.

Što se tiče porijekla, smatralo se da bi asteroid mogao biti izuzetno stari komet na kojem je led ispario, ostavljajući iza sebe samo osušeni komad stijene.

Izvor:   Astronomy