Nagrade će biti dodijeljene u okviru prvog Social Media Summita koji će se održati 19. maja 2022. godine u Domu mladih - Centar Skenderija.
- Vođeni potrebama tržišta, promjenama koje se dešavaju svakodnevno, trendovima koji se mijenjaju nikad brže, odlučili smo nagraditi one koji svojim predanim radom, u digitalnim marketing kampanjama, izlaze van okvira, i stvaraju content koji bilježi značajne rezultate. Svjesni da su društvene mreže postale dominantan kanal komunikacije i protoka informacija, kroz koji se stvara stalna interakcija i povezanost brendova i kompanija sa potrošačima, izazov je izabrati najbolje. A ko su oni saznat ćemo vrlo brzo - istaknula je Samira Muratović, generalna direktorica marketinške agencije Altermedia, koja je ujedno i organizator Summita.
Za nagradu Social Media Summita mogu učestvovati kompanije koje su realizovala digitalne kampanje u Adriatic regiji. Prijave se moraju odnositi na kampanje koje su realizovane u periodu od 1. januara 2021. do 1. januara 2022. godine. Rok za prijavu i dostavljanje radova je 10. maj 2022. godine.
Radovi se konkurišu u sljedećim kategorijama:
3. Edukativna digitalna kampanja
6. Influenser marketing kampanja
7. Digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda
8. Kolaboracija brenda i influensera
10. Društveno odgovorna digitalna kampanja
11. Digitalna kampanja za rebrending
13. YouTube kampanja
16. Podcast
17. TikTok kampanja
18. Digitalna kampanja za promociju sporta, turizma i kulture
20. Inovacija
Kompanije koje imaju kvalitetne kampanje koje izlaze iz granica uobičajenog, inspirišu i proizvode najefektniju komunikaciju prema ciljanim grupama, mogu se prijaviti na www.socialmediasummit.ba.
Summit će podržati svaki društveni medij zasebno, kroz različite panel diskusije sa osobama koje su najaktivnije i najpopularnije na određenim platformama. Najistaknutija lica platformi govorit će o svom uspjehu, contentu koji stvaraju, važnosti interakcije s publikom kao i globalnim trendovima koje primjenjuju na našem tržištu.
Važan dio ovog projekta su domaće, regionalne kao i svjetske kompanije koje će u ovom danu predstaviti svoje proizvode i usluge, te na jednom mjestu imati priliku odabrati i procijeniti koji su to najbolji digitalni kanali za njihov brend ili uslugu, vidjeti kako nastaju interesantni sadržaji koji mnogobrojnoj publici drže pažnju.