Nagrade će biti dodijeljene u okviru prvog Social Media Summita koji će se održati 19. maja 2022. godine u Domu mladih - Centar Skenderija.

- Vođeni potrebama tržišta, promjenama koje se dešavaju svakodnevno, trendovima koji se mijenjaju nikad brže, odlučili smo nagraditi one koji svojim predanim radom, u digitalnim marketing kampanjama, izlaze van okvira, i stvaraju content koji bilježi značajne rezultate. Svjesni da su društvene mreže postale dominantan kanal komunikacije i protoka informacija, kroz koji se stvara stalna interakcija i povezanost brendova i kompanija sa potrošačima, izazov je izabrati najbolje. A ko su oni saznat ćemo vrlo brzo - istaknula je Samira Muratović, generalna direktorica marketinške agencije Altermedia, koja je ujedno i organizator Summita.

Za nagradu Social Media Summita mogu učestvovati kompanije koje su realizovala digitalne kampanje u Adriatic regiji. Prijave se moraju odnositi na kampanje koje su realizovane u periodu od 1. januara 2021. do 1. januara 2022. godine. Rok za prijavu i dostavljanje radova je 10. maj 2022. godine.

Radovi se konkurišu u sljedećim kategorijama:

1. Instagram kampanja

2. Content marketing kampanja

3. Edukativna digitalna kampanja

4. Fashion digitalna kampanja

5. Facebook kampanja

6. Influenser marketing kampanja

7. Digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda   

8. Kolaboracija brenda i influensera

9. LinkedIn kampanja

10. Društveno odgovorna digitalna kampanja

11.  Digitalna kampanja za rebrending

12. Beauty digitalna kampanja

13. YouTube kampanja

14. ECO digitalna kampanja

15. Digitalna PR kampanja

16. Podcast

17. TikTok kampanja

18. Digitalna kampanja za promociju sporta, turizma i kulture

19. Integrisana kampanja

20. Inovacija

Kompanije koje imaju kvalitetne kampanje koje izlaze iz granica uobičajenog, inspirišu i proizvode najefektniju komunikaciju prema ciljanim grupama, mogu se prijaviti na www.socialmediasummit.ba

Summit će podržati svaki društveni medij zasebno, kroz različite panel diskusije sa osobama koje su najaktivnije i najpopularnije na određenim platformama. Najistaknutija lica platformi govorit će o svom uspjehu, contentu koji stvaraju, važnosti interakcije s publikom kao i globalnim trendovima koje primjenjuju na našem tržištu.

Važan dio ovog projekta su domaće, regionalne kao i svjetske kompanije koje će u ovom danu predstaviti svoje proizvode i usluge, te na jednom mjestu imati priliku odabrati i procijeniti koji su to najbolji digitalni kanali za njihov brend ili uslugu, vidjeti kako nastaju interesantni sadržaji koji mnogobrojnoj publici drže pažnju.