Dok iz Vlade, odnosno Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo obećavaju redovan, čist i siguran javni prijevoz, da će Vogošća dobiti trolejbus, a Hrasnica tramvaj, sve se češće spominje mogućnost da GRAS ode u stečaj.

VEZANI TEKST - Prve dvije sedmice "Facebook Vlade": Konvoj kren'o, ma nije kren'o....

Ovu informaciju za Faktor potvrdio je Amir Muminović, predsjednik Sindikata radnika GRAS-a.

- To je opcija koja se polako spominje u vlasti. Nije ništa zvanično niti je donesena odluka o stečaju. Mi se spremamo, održavamo sastanke i radimo da ne bismo bili iznenađeni. O stečaju GRAS-a se priča već 15 godina kao jednoj od opcija. Imamo i radne sastanke sa predstavnicima Kantona Sarajevo i prezentujemo svoje prijedloge i za nas stečaj nije jedna od opcija. One koji su za stečaj ubjeđujemo i objašnjavamo da se to ne može uraditi i da to nije sretno rješenje ni za vlasnika ni za GRAS. U svakoj političkoj opciji postoje struje koje su za stečaj i druge koje nisu – kaže Muminović.

Muminović: Još jedan problem je što imamo manjak vozila

Predsjednik Sindikata radnika GRAS-a ističe da je pod velikim znakom pitanja i historijski sporazum koji su početkom oktobra potpisali ovo preduzeće i Vlada Kantona Sarajevo na čelu sa premijerom Mariom Nenadićem.

- Taj sporazum je na brzinu rađen da bi se odblokirao račun i da bi GRAS mogao funkcionisati. Sada se pojavljuju dodatni problemi oko tužbi radnika i dobavljača koji iskaču iz sporazuma. To stvara teškoće i probleme u poslovanju firme. Naš prijedlog je da se naprave aneksi u sporazumu i da se dogovori ritam rješavanja dugova koji su se pojavili kako se ne bi ugrozilo ponovno funkcionisanje GRAS-a.

Još jedan problem je što imamo manjak vozila. Ide izgradnja tramvajske pruge i rekonstrukcija i trebat će nam veći broj autobusa, kojih nemamo. Na tome ćemo insistirati. Sigurno je da je sve probleme mnogo lakše rješavati u miru i bez pritiska – kaže Muminović koji dodaje da su prošle sedmice radnici GRAS-a dobili plaću za decembar.