U pet koraka

Kako je Facebook uništio Instagram

Objavljeno: 27.09.2018. u 10:45

Tvorci Instagrama su dali otkaz, a glavni razlozi su planovi za budućnost koje ima Mark Zuckerberg

FOTO: EPA

Kevin Systrom i Mike Krieger, osnivači Instagrama, odlučili su napustiti pozicije šefova u danas popularnoj društvenoj mreži. Glavni razlog za to su neispunjena obećanja Facebooka.

Tvorci Instagrama su dali otkaz, a glavni razlozi su planovi za budućnost koje ima Mark Zuckerberg.

Svjetski mediji su naveli neke od promjena koje su Systroma i Kriegera natjerale da daju otkaze.

1. Facebook je ohrabrio postovanje Instagram priča na Facebook

Za razliku od Instagrama, koji je genijalno kopirao i nadmašio Snapchatov koncept priča (stories), Facebookov pokušaj da uradi to isto je spektakularno propao. Tek kada je Instagram dodao podešavanje da se priče automatski pojavljuju i na Facebooku, ova funkcija je počela da dobija na popularnosti, ali je i dalje daleko od slave koju imaju Instagram priče.

2. Instagram je napravio besmislen "hamburger" meni sa istaknutim Facebook linkom

Vjerovatno ste upoznati sa hamburger menijem - 3 horizontalne crtice na vrhu Instagrama - u pitanju je bilo nešto što su ljudi u Instagramu željeli da izbjegnu po svaku cijenu. Međutim, sada je hamburger meni tu. Kada ga otvorite, nećete vidjeti previše sadržaja - postoje samo tri opcije. Jedna je za sačuvane postove, druga su preporuke za naloge, a treća je link ka Facebooku. U pitanju je blatantna promocija ove društvene mreže, a da stvari budu još gore, tu je i bedž koji vas zbunjuje u slučaju da ste dobili neku FB notifikaciju.

3. Facebook notifikacije su se infiltrirale u Instagram kao "mali test"

U junu, pojedini korisnici su primjetili da su počeli da dobijaju Instagram notifikacije o uploadima fotografija prijatelja. A onda su otkrili da su u pitanju notifikacije o postavljanju fotografija na Facebook. Ovaj dodatak mnogima se nije svidio.

4. Facebook više ne "potpisuje" fotografije sa Instagrama i znatno je smanjio promovisanje ove aplikacije

Uprkos brojnim pokušajima Instagrama da promoviše kompaniju koja ga je kupila, Facebook je odlučio da radi upravo suprotno.
Sudeći po pojedinim izveštajima, Mark Zuckerberg je čak naredio da se smanji promovisanje ove platfrome i njena vidljivost na Facebooku.

5. Facebok je stavio svoje šefove na ključne pozicije u Instagramu

Iako je Mark Zuckerberg obećao nezavisnost, stvari su danas znatno drugačije. Na ključnim pozicijama Instagrama su ljudi iz Facebooka i kontrola je znatno strožija nego što je to bilo obećano.

Izvor:   Faktor

Faktor pratite putem aplikacija za Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected]

Vezani članci

Iz kategorije