Ona se prvenstveno zahvalila građankama i građanima, udruženjima i grupama koji su "pokazali da su budni i bdiju nad slobodom".

- Većina ljudi koji su reagovali ne poznaju me lično, brane princip. Hvala puno kolegama i prijateljima na njihovim riječima podrške. Ipak, bila mi je posebna privilegija dobiti poruke od mojih učitelja i učenika. Hvala svima -  napisala je ona i dodala:

- Ne brine me Stjepan Kljuić. Nastojat ću zapamtiti njegovu ulogu u periodu kada je Bosna i Hercegovina obnavljala svoju državnost, a njeni građani se izjašnjavali za slobodnu, nezavisnu i suverenu Bosnu i Hercegovinu, domovinu svih njenih naroda i građana. Žao mi je što živi pod teretom predrasuda. To je teška pozicija. Ako mu mogu olakšati tu poziciju, tu sam, da uz šećerli kafu, sarajevski porazgovaramo.

Ministrica je istakla kako je Kljuić bio uvijek drag njenim roditeljima, te mu je prenijela njihove pozdrave.

- Kažu da i dalje vjeruju da Sarajevo pripada svima koji ga vole. Više me brine što se u našem javnom prostoru pojavljuju iskre na koje se često ne obaziremo, ali koje prije ili kasnije izazovu požar. Zabrinuta sam ko predstavlja naše radnike u obrazovanju - napisaa je ona.

VEZANI TEKST - Kljuić naljutio Fortu i Vladu KS: Hidžab ne vrijeđa bilo koga, a ministrica Hota-Muminović...

Zatim je ministrica pozvala na otvoren razgovor o govoru mržnje, te je prokomentirala i Saudina Sivru, predsjednika Kantonalnog odbora Samostalnog sindikata predškolskog i osnovnog odgoja i obrazovanja.

- Predsjednik Kantonalnog odbora Samostalnog sindikata predškolskog i osnovnog odgoja i obrazovanja već je pokazao kako izgleda remećenje javnog reda i mira i vrijeđanje na osnovu vjerskog identiteta o čemu postoji prijava u policiji. Evo o tome možemo razgovarati u narednom periodu, sa primjerima - navela je ona i dodala:

- Djeca nas gledaju i uče po modelu. Mi smo nasilno društvo i bit ćemo nasilno sve dok ne počnemo ukazivati na nasilje, distancirati se od nasilnika, podsticati nasilnike da potraže pomoć ili da se sklone kako ne bi izgubili kontrolu nad svojim ponašanjem. Podučavala sam učenike raznih nacionalnosti, vjeroispovijesti, pa i internacionalne učenike. Učila sam ih da se ne plaše nikoga i ničega, posebno ne različitosti.