Nacrt je upućen u parlamentarnu proceduru 29. marta 2018. godine i usvojen je u Zastupničkom domu FBiH 20. juna 2018. godine. Na čelu zastupničkog doma tada je bio Edin Mušić (SDA). Do danas ga predsjedavajući Doma naroda FBiH Tomislav Martinović (HDZ) nije stavio na dnevni red uprkos više urgenacija koje je slao premijer Federacije Fadil Novalić. Tema očito ne zanima ni dopredsjedavajućeg Doma naroda Aljošu Čamparu (NiP), a trebala bi, naročito jer se radi i o ministru unutrašnjih poslova FBiH.
{$galerijaFotografija}
Prva urgencija prema Martinoviću upućena je 4. septembra 2020. godine, i ništa nije učinjeno. Potom, 23. juna 2021. godine kada se ponovo tražilo od predsjedavajućeg Doma naroda da na dnevni red sjednice stavi Nacrt zakona o zaštiti prijavilaca korupcije. Najnovija urgencija upućena je 9. juna ove godine.
Federalni revizori u Finansijskom izvještaju o radu Parlamenta Federacije BiH za 2021. godinu ukazali su na nedonošenje više zakona naglasivši kako takav odnos nanosi velike štete Federaciji BiH.
- Poslovnicima nisu utvrđeni rokovi koliko dugo materijal čeka na razmatranje u domovima i koliko može biti u parlamentarnoj proceduri, ali je definisano da se pitanje organizacije i rada domova koje nije uređeno poslovnikom može urediti zaključkom doma. Ustavom FBiH određeno je da svaki dom treba da odbije ili usvoji potrebne zakone u razumnom roku nakon njihovog usvajanja u drugom domu - navodi se u revizorskom izvještaju o radu Parlamenta FBiH za 2021. godinu.
Ukazuju da zbog takvog odnosa nisu razmatrani Prijedlog prostornog plana FBiH za period 2008-2028. godine (2014), Nacrt zakona o koncesijama (2017), Prijedlog zakona o šumama (2017), Nacrt zakona o izmjenama i dopunama Zakona o vodama (2017), Nacrt zakona o dopunama Zakona o lovstvu (2017), Nacrt zakona o zaštiti prijavilaca korupcije u FBiH (2018), Nacrt zakona o suzbijanju organiziranih oblika krivičnih djela korupcije, organiziranog kriminala, terorizma i međukantonalnog kriminala (2018), Nacrt zakona o Ustavnom sudu FBiH (2018), Nacrt zakona o mikrokreditnim organizacijama (2018), Nacrt zakona o likvidacionom postupku (2018)...
- Nedonošenje ovih propisa ima višestruke posljedice na ekonomski rast i razvoj, zaštitu i unapređenje okoliša i prirodnih dobara, kao i zaštitu od kriminala i suzbijanje korupcije u FBiH. Tako je u primjeni Prostorni plan SRBiH 1981-2000. godine u dijelu koji nije u suprotnosti sa Ustavom FBiH. U oblasti šuma u FBiH od 2009. godine nema jedinstvenog zakonskog okvira kojim bi se utvrdilo očuvanje i zaštita šuma - ukazuju revizori.