U svijetu poznata dijetetičarka i magistarica nutricionizma Cynthia Sass kaže kako se većina njenih klijenata zaklinje da jede zdravo.

Međutim, kad dođe vrijeme za večeru, mnogi umorni i iscrpljeni često se odlučuju za brzu hranu, a dok čekaju na obrok grickaju krekere ili voće.

Ako ste se u ovome i vi pronašli, postoji način kako lošu naviku promijeniti.

Cynthia Sass

Evo što jesti za posljednji obrok u danu ako vam se ne da kuhati ili ako ste previše gladni, a pritom ste na dijeti:

Ako nemate vremena za kuhanje

Naručite iz restorana porciju povrća i ribe kuhanih na pari uz porciju smeđe riže. Dok čekate dostavu, sami pripremite umak kako biste izbjegli škrob i šećer te sve dodatke koji samo donose dodatne kalorije.
Evo kako ćete pripremiti umak: pomiješajte nekoliko kašika bademovog maslaca, kašiku sirćeta od riže i meda. Dodajte omiljene začine i spremni ste za dostavu.

Ako morate nešto "gricnuti" prije večere

Ako ste već satima bez hrane jasno da je teško sačekati dok večera ne bude gotova. Uzmite 10-ak badema i grickajte ih dok pripremate ukusnu supu.
Brza supa od povrća: u tavi pržite pola glavice luka, pa dodajte dvije kašike temeljca za supu, pa promiješajte. Dodajte još šoljicu temeljca, šoljicu narezanog kelja, začine po želji (biber, so, mediteranski začini...). U supu stavite povrće po želji. Kuhajte na tihoj vatri 10 minuta.

Ako baš volite kuhati

Ako ste gladni, a volite kuhati, odličan je izbor omlet. Evo kako ćete ga pripremiti: 4 jaja umutite, dodajte nekoliko kašika bademovog mlijeka, malo senfa, prstohvat bijelog luka u granulama, biber i so. Ako želite možete dodati povrće poput kelja, ljute papričice...

Zagrijte malo ulja u tavi koja može u rernu. Na zagrijano ulje dodajte smjesu omleta, pa tavu vratite u rernu na 20-ak minuta.

Kad večeru trebate odmah

Malu konzervu ribe, poput lososa, pomiješajte sa senfom i malo malsinovog ulja. Svježu papriku narežite na četiri dijela, pa napunite smjesom od lososa.