open-navfaktor-logo
search
Ostavljeni na stanici
Putnici u BiH nemaju sreće: Opet više karata nego sjedišta
Nekoliko putnika u Mostaru s uredno kupljenim online kartama za autobusnu liniju do Splita ostali su bez svojeg prijevoza jer je prodano više karata od dostupnih mjesta u Centrotransovom  autobusu koji prometuje na relaciji Sarajevo - Split.
22.06.2022. u 12:14
get url
text

Kako su rekli putnici, iako je bilo mjesta u autobusu, vozač ih nije htio primiti a, kako tvrde, "probrao" je strance te ih pustio u autobus. Uprkos tome što su vidjeli da je u autobusu ostalo praznih mjesta, ostali su bez prijevoza.

Kako je za Bljesak pojašnjeno iz Centrotransa, dogodilo se to da nisu usklađene online platforme, kojih ima više, s podacima koje je imao vozač na spomenutoj liniji te da je četiri mjesta morao ostaviti zbog rezervacija u Čapljini. Kažu kako je u Mostaru ostalo pet putnika te da mogu sačekati sljedeći autobus koji vozi za Split.

Na pitanje o obeštećenju putnika ostavljenih da čekaju iako su uredno izvršili online kupovinu karata, nisu dobili odgovor.

Nažalost, prijevoz putnika često prate ovakve neugodne situacije, a najčešće se putnici žale na prijevoz vozom u kojem se, uprkos kupljenim kartama i rezervacijama, mora stajati ili sjediti na podu jer se proda više karata nego što voz prima putnika.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.