Kako su rekli putnici, iako je bilo mjesta u autobusu, vozač ih nije htio primiti a, kako tvrde, "probrao" je strance te ih pustio u autobus. Uprkos tome što su vidjeli da je u autobusu ostalo praznih mjesta, ostali su bez prijevoza.
Kako je za Bljesak pojašnjeno iz Centrotransa, dogodilo se to da nisu usklađene online platforme, kojih ima više, s podacima koje je imao vozač na spomenutoj liniji te da je četiri mjesta morao ostaviti zbog rezervacija u Čapljini. Kažu kako je u Mostaru ostalo pet putnika te da mogu sačekati sljedeći autobus koji vozi za Split.
Na pitanje o obeštećenju putnika ostavljenih da čekaju iako su uredno izvršili online kupovinu karata, nisu dobili odgovor.
Nažalost, prijevoz putnika često prate ovakve neugodne situacije, a najčešće se putnici žale na prijevoz vozom u kojem se, uprkos kupljenim kartama i rezervacijama, mora stajati ili sjediti na podu jer se proda više karata nego što voz prima putnika.