open-navfaktor-logo
search
U vrijeme pandemije
Thomas Müller otkrio pravila ponašanja iz Bayernovog klupskog hotela
Fudbalska sezona u Njemačkoj nastavlja se ovog vikenda nakon dvomjesečne pauze koju je prouzrokovala pandemija koronavirusa.
14.05.2020. u 10:57
get url
text

Opasni virus od kojeg je u svijetu do sada zaraženo preko četiri miliona ljudi poremetio je sva sportska takmičenja, mnoga su prekinuta, a u brojnim je sezona zaključena.

Najbolji njemački klubovi na terene se vraćaju ovog vikenda. Većina klubova boravi u zajedičkom karantinu, a Thomas Müller otkrio je kako se odvija život u hotelu Infinity gdje su smješteni Bavarci.

- Postoji jako mnogo detaljnih pravila i smjernica tokom svakog dana na koje se moramo naviknuti. Ipak, oni su neophodni kako bi se umanjili rizici infekcije. Među svakodnevnicu spadaju najvažnija pravila kao što su socijalna distanca, zaštitna maska, redovna higijena ruku i sve druge već poznate mjere. Tokom zajedničkog ručka ali i na sastancima moramo se pridržavati pravila o socijalnom distanciranju - napisao je Müller na LinkedInu.

Otkrio je napadač njemačkog velikana još neke zanimljive detalje.

- Naš timski hotel trenutno nema drugih gostiju, tako da se tokom dana možemo razdvojiti bez da moramo sjediti isključivo u sobama. Ipak kada napustimo jednokrevetnu sobu, moramo nositi zaštitu za usta i nos. Samo tokom treninga dozvoljeno nam ju je skinuti - ispričao je Müller.

Fudbaler Bayerna koji je nedavno produžio ugovor otkriva da s nestrpljenjem čeka nastavak sezone.

- Kada pogledam kakev smo emocije razvili tokom trening-utakmice u posljednjih nekoliko dana, mislim da to pokazuje našu glad za takmičarskim utakmicama - napisao je Müller, te na kraju dodao:

- Nakon što sam pregledao sigurnosni koncept DFL-a i osjetio ga svakodnevno uvjeren sam da će prvenstvo biti odigrano do kraja, bez da ćemo ugroziti druge ljude.

Bayern u nastavku sezone u nedjelju gostuje kod Union Berlina, a susret počinje od 18 sati.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.