Od 1895. godine kada je Sarajevo dobilo prvi električni tramvaj, pa do dolaska Edina Forte na čelo Vlade Kantona Sarajevo, nikada ništa nije urađeno na projektima u vezi s javnim gradskim prijevozom.
Rezime je ovo izjave vijećnika Naše stranke u Općinskom vijeću Novo Sarajevo i povjerenika Naše stranke za KS Ahmeda Kosovca koji je kazao da je "ova Vlada započela projekte koji su čekali 100 godina".
- Vidjeli smo evo 136 godina od osnivanja firme GRAS. Ova vlada je prva vlada koja je započela sa rekonstrukciju tog preduzeća, i koja je započela ozbiljne poduhvate u javnom saobraćaju u Kantonu Sarajevo – pojasnio je Kosovac.
Prvi tramvaj s konjskom vučom, na kojem je insistirao zajednički ministar finansija Austro-Ugarske zadužen za Bosnu i Hercegovinu Benjamin Kallay Sarajevo je dobilo 1885. godine.
Na web stranici Urbana mobilnost i saobraćaj navedeno je da je 1958. godine odlučeno da se izvrši temeljita modernizacija tramvajskog voznog parka nabavkom 50 modernih PCC tramvaja iz Washingtona.
U pripremi su bili i radovi za izgradnju pruge od Čengić Vile do Ilidže, a i projektna dokumentacija za novu remizu na Alipašinom Mostu (do tada je u upotrebi bila ona na Marijinom Dvoru). Ova pruga u promet je puštena 1960. godine.
Prvi "vašingtonci" stigli su u Sarajevo 1960. godine. Stari tramvaji izbačeni su iz upotrebe 9. oktobra 1960. godine. Svoj tehnološki vrhunac tramvajski prijevoz doživio je krajem 70-ih i početkom 80-ih godina prošlog stoljeća. U Sarajevo tada stiže 90 zglobnih tramvaja marke ČKD Tatra K2YU koji zamjenjuju popularne "vašingtonce".
Također, pred održavanje Zimskih olimpijskih igara 1984. godine izvršena je kompletna rekonstrukcija tramvajske pruge, o čemu svjedoče i brojne fotografije koje se mogu pronaći na društvenim mrežama. Da li je 2021-1980 = 100, kako je to izračunao mlađahni Kosovac ili ga je ponijelo u hvaljenju stranačkog šefa, sami prosudite.