Iako je kompanija Telemach Bosna i Hercegovina zvanično objavila da od 1. aprila ove godine poskupljuje svoje usluge, čini se da su korisnici usluga ovog operatera poskupljenje osjetili već od januara.
Naime, veliki broj građana, korisnika usluga Telemacha, na društvenim mrežama piše o znatno većim računima od onih koji su ugovorom potpisani.
Redakcija portala Faktor dobila je jednu od ovih pritužbi.
Jedan od korisnika usluga ove kompanije redakciji je dostavio račune za posljednja četiri mjeseca, iz kojih se vidi da je cijena usluge rasla još od januara – i to ne za najavljenih tri KM, nego za pet KM. Taj rast se nastavio i u naredna tri mjeseca, po tri KM mjesečno.
Korisnik se požalio i na činjenicu da nije dobio nikakvu obavijest o poskupljenju te da je od kompanije tražio obrazloženje. Iz Telemacha su mu kazali da je obavijest bila prikazana na TV ekranima.
Računi rasli od januara
Pitanje za kompaniju glasi: zbog čega obavijest takvog sadržaja dolazi putem TV ekrana, a ne pismenim putem ili uz račun? I zašto je, prema računima koje posjeduje redakcija Faktora, cijena usluge porasla ne za tri, nego za ukupno 14 KM od januara?
Na zvaničnoj stranici kompanije Telemach može se pronaći obavještenje iz marta ove godine u kojem se najavljuje poskupljenje usluga u iznosu od tri KM, s početkom od 1. aprila, a kao razlog se navodi rast troškova poslovanja.
Iz Telemacha su naveli da se izmjene cijena paketa odnose na sve EON pakete, Duo i Trio pakete koji više nisu u komercijalnoj ponudi, kao i na pakete kompanija udruženih s Telemachom BH, a koji sadrže ponudu Osnovnog TV paketa s mjesečnim održavanjem KKS. Povećanje cijena odnosi se i na korisnike paketa za poslovne korisnike (nove cijene paketa dostupne su na zvaničnom linku). Korisnici EON paketa koji koriste akcijsku pogodnost kojom izabrani paket plaćaju jednu KM mjesečno, nastavit će plaćati tu cijenu do isteka promotivne akcije, nakon čega će cijena paketa biti uvećana za tri KM.
U skladu s uvjetima poslovanja, obavijest o izmjenama cijena paketa se, kako navode, šalje elektronski putem poruke preko svih boxova digitalne Pay TV, EON Smart Boxa i ostalih digitalnih risivera, kao i pismenim putem ili putem e-maila korisnicima koji nemaju aktivan digitalni prijemnik.
Korisnici imaju prava propisana Pravilom 69/2013 o uvjetima pružanja javnih telekomunikacijskih usluga i odnosima sa krajnjim korisnicima.
Komentar o svemu zatražen je i od kablovskog operatera Telemach, gdje su za Faktor rekli da je usluga poskupjela samo jednom – i to od 1. aprila ove godine, u iznosu od tri KM.
Na upit zbog čega su onda pojedini korisnici uvećane račune počeli dobijati već u januaru te kako to da su od februara do aprila ti računi svakog mjeseca povećani za po tri KM, iz ove kompanije su kazali da je moguće da je nekim pretplatnicima istekla promotivna akcija oslobađanja od plaćanja risivera, pa su od januara počeli dobijati uvećane račune po tom osnovu.
Šta god da je u pitanju, ostaje nerazriješeno pitanje: zašto obavijest o poskupljenju usluga nije stigla poštom ili putem e-maila uz račune, pa se veliki dio korisnika žali da nisu obaviješteni o poskupljenju.