open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
Sve više prevarenih građana
Sarajka račun za telefon dobila uvećan za 20,51 KM za uslugu koju nije koristila, u BH Telecomu šute
Amela Škaljić koja je uredni pretplatnik ove kompanije već 30 godina kaže kako se do sada nikada nije susretala sa bilo kakvim problemima u vezi s uslugama koje pruža BH Telecom
AUTOR: A. S.
13.05.2025. u 07:27
get url
text
Sarajka Amela Škaljić ispričala je za problem sa kojim se susrela nakon što joj je za februar 2025. godine iz BH Telecoma stigao račun za mobilni telefon.
Škaljić koja je uredni pretplatnik ove kompanije već 30 godina kaže kako se do sada nikada nije susretala sa bilo kakvim problemima u vezi s uslugama koje pruža BH Telecom.
- U februaru sam dobila račun i na njemu je bila uvrštena usluga "SMS/MMS VAS MT6" u iznosu od 20,51 KM. Dakle na račun nekih poruka, koje su meni stizale, a koje nisam vidjela, dobila sam da platim 20,51 KM. Kako uslugu nisam koristila, odmah sam otišla u poslovnicu BH Telecoma kazavši im da ja ne znam odakle taj iznos i da navedenu uslugu neću platiti. Međutim, u BH Telecomu su odbili umanjiti račun za 20,51 KM. Nakon toga nadležnoj službi uputila sam reklamaciju i dobila odbijenicu - priča Škaljić.
Ne odustajući da dokaže da navedenu uslugu nije koristila, Škaljić je u međuvremenu uspjela doći do firme pod nazivom NTH Media, koja je prvobitno imala sjedište u Sarajevu, a nakon toga preselila se u Bihać.
racun40
FOTO:
Faktor
1 od 5
left-arrowright-arrow
- Pozvala sam navedenu firmu na telefon i javila mi se Selma Kulović koja je, kako mi je kazala, bila stečajna upraviteljica NTH Media. Nakon telefonskog poziva dobila sam e-mail poruku od navedene firme sa potpisom Klare Selimović u kojoj stoji da će me "osloboditi troška koji je naveden u računu za mobilni telefon". Nakon toga, ponovo sam 10. aprila napisala reklamaciju BH Telecomu, ali odgovor još nisam dobila. Ja do sada nisam platila račune za februar i mart jer čekam da mi iz kompanije odgovore na reklamaciju. U protivnom, kako sam navela, prekinut ću svaku saradnju sa BH Telecomom - pojašnjava Škaljić.
Naša sagovornica ističe da ona nije jedina koja je prevarena na ovakav način te da je čula za desetke građana koji se susreću sa istim ili sličnim prevarama.
- Raspitala sam se u međuvremenu, ali i po društvenim mrežama ljudi često pišu o prevarama sa kojom sam se i ja susrela. Kako sam mogla zaključiti, na meti su uglavnom starije osobe jer je sa njima lakše manipulirati, a računi se kreću od 20 KM pa naviše. Mnogi mjesecima ovakve usluge plaćaju, a da ih nisu koristili. Kako sam saznala, BH Telecomu stiglo je puno žalbi građana na račune. Ono što me najviše čudi jeste kako je ta firma došla do mog broja telefona? Ne mogu da vjerujem da neko iz kompanije BH Telecom nepoznatim osobama ili firmama daje brojeve telefona svojih pretplatnika - naglasila je Škaljić.
Kaže da su je u nadležnoj službi kompanije u prethodnom periodu pokušali uvjeriti da je ona ipak koristila usluge navedene firme.
- Pokušali su me uvjeriti da je meni stigla neka poruka 31. januara ove godine i da sam je ja "pokrenula" isti dan u 11.55 sati. Radi se navodno o nekim fitness uslugama. Pretražila sam svoje poruke do 31.12.2024. godine, nisam imala nijednu sa istim ili sličnim sadržajem, a kamoli da sam je "pokrenula" - ispričala je Škaljić.
Pismenim putem pojašnjenje smo zatražili od kompanije BH Telecom. Na upit, koji je novinarka proslijedila 25. aprila u kabinet generalnog direktora kompanije, odgovor do danas nije stigao u redakciju Faktor.
comment
prikaži komentare (0)
POVEZANO
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.