open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
Izmjene pravilnika
U bh. Parlamentu planirana nova zapošljavanja, za bruto plaće trebat će dodatnih 350.000 KM godišnje
AUTOR: M. R. S.
10.04.2025. u 16:21
get url
text
Zgrada Parlamentarne skupštine BiH
Zgrada Parlamentarne skupštine BiH
Izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Sekretarijatu Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine povećava se broj zaposlenih službenika, a za to će trebati dodatnih 350.000 KM godišnje iz budžeta samo za bruto plaće.
U prošloj je godini, primjera radi, za bruto plaće i naknade Parlamentarnoj skupštini BiH bilo na raspolaganju 15,8 miliona KM za 256 zaposlenih.
Nije još poznato koliko bi bilo novozaposlenih i koja su to tačno radna mjesta.
Pitanja o ovom pravilniku je Kolegiju Sekretarijata Parlamenta BiH postavio zastupnik Šemsudin Mehmedović kojeg je najprije zanimalo zašto su u tajnosti vodili postupak pripreme tog akta, kao i na osnovu čega je zaključeno da treba formirati nove organizacione jedinice i povećati broj zaposlenih u postojećim.
Kolegij Sekretarijata bh. Parlamenta je predložio promjene u Pravilniku o sistematizaciji radnih mjesta, a saglasnost je prošli mjesec dala Zajednička komisija za administrativne poslove Parlamenta BiH.
Pravilnik tek treba biti javno dostupan.
- Kolegij Sekretarijata Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine kao menadžment koji ima uvid i percepciju u rad i radne procese svih službi smatrao je za potrebnim da se određene organizacione jedinice kapacitiraju usljed veće opterećenosti dijela ljudskih potencijala u određenim organizacijskim jedinicama (usljed donošenja novih zakona i podzakonskih akata, a koji pretpostavljaju usložnjavanje i predviđaju povećanje obima poslova) – tvrde iz Kolegija Sekretarijata, kojeg čine sekretar Zastupničkog doma Dražen Mustapić, sekretar Doma naroda Gordana Živković i sekretar Zajedničke službe Mirza Imamović.
Naveli su da su poslovi od 2022. godine povećani posebno u sektorima za međunarodne odnose i protokol, za finansije, za opće poslove i u Stručnoj službi domova Parlamentarne skupštine BiH.
- To je upućivalo na potrebu formiranja posebnih organizacijskih jedinica kao i pojedinačnih radnih mjesta u već postojećim organizacijskim jedinicama. Na primjer Odjel za kooridnaciju i zajedničke aktivnosti i strateško planiranje, a radi obavljanja poslova i koordiniranja zajedničkih aktivnosti iz nadležnosti stručnih službi oba doma, te vođenja aktivnosti u pogledu planiranja i izvršenja strateških i operativnih planova u Sekretarijatu Parlamentarne skupštine BiH – pišu u odgovoru iz Kolegija Sekretarijata.
Na pitanje koliko bi trebalo novca za nove pozicije, istakli su i da bi za bruto plaće godišnje trebalo otprilike 350.000 KM, te da se ne može precizno izračunati jer to ovisi od minulog staža ljudi koji bi bili zaposleni i od eventualnih izdataka za prevoz.
Napomenuli su da je Parlament BiH budžetski zahtjev za ovu godinu poslao Ministarstvu finansija i trezora BiH u augustu prošle godine, te da samim tim za nove pozicije nisu ni mogla biti tražena ova sredstva za 2025. 
Izjavu zastupnika Mehmedovića nismo uspjeli dobiti jer se nije javljao na telefon. 
comment
prikaži komentare (0)
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.